חנויות קולנוע ביתי

חנויות קולנוע ביתי

טיפים לסקירת חנויות קולנוע ביתי

סקירת חנויות אודיו ורשתות מוצרי חשמל לרכישת קולנוע ביתי חדיש יכולה להיות הרפתקה מהנה או אסון טוטאלי. המפתח לרכישה חכמה ומספקת הוא הכנה מוקדמת לחוויית הקנייה. להלן כמה טיפים שעשויים לסייע לכם.

דעו מהי מדיניות ההחזרה של חנויות

ודאו שאתם מכירים את מדיניות החזרת המוצרים מבעוד מועד. אל תרכשו מוצר לפני שאתם בטוחים מה עמדת החנות בנוגע למדיניות ההחזרה. נכון, אומנם חנויות קולנוע ביתיישנו חוק המחייב חנויות לכבד החזרת מוצרים, אך חשוב להבין כי החוק אינו מחייב חנויות להכיר בזכות הלקוח להחזיר את המוצר בכל מצב. במידה וחרגתם מהנחיות מדיניות ההחזרה אפילו ביום אחד, המוצר הוא שלכם, גם אם אריזתו טרם נפתחה.

מדיניות ההחזרה של החנות אמורה להימצא באזור הקופה או עמדת איש המכירות. כמו כן, יתכן ותימצא על גב הקבלה. במידה ולא הבחנתם במדיניות, דאגו לשאול את צוות החנות.

תקציב שקול

תהיו מציאותיים. ברכישת מוצר, שקלו הוצאות נוספות כמו מיסים, דמי משלוח, אביזרים נלווים נחוצים, דגמים משופרים בעלי פונקציות חדשות, עלויות התקנה מקצועית במידה ותזדקקו לה ועוד. כלל אצבע טוב הוא להוסיף 20%-25% למחיר המוצר כטווח תקציב גמיש. המרווח יעניק לכם את האוויר הדרוש, יסיר מכם את הלחץ וברוב המקרים תגלו שלא חרגם מהתקציב שהצבתם טרם הליכה לחנות.

בצעו סקר מוצרים בעצמכם

אם הנכם מעוניינים לרכוש רכיבקולנוע ביתי כלשהו, מומלץ לבדוק את המידע אודות הרכיב באינטרנט וכן במגזינים הכתובים במידה ומתאפשר. ברשת האינטרנט, חנויות קולנוע ביתי אינטרנטיות כמו זה, יכולות לספק לכם קישורים לאתרי יצרנים ומותגים נחשקים כגון: סוני, פיוניר, אונקיו,ימאהה ועוד, אתרי השוואות מחירים, מדריכי מחירים מקוונים, ומידע מקיף נוסף שיכול לעזור לכם לצמצם את האפשרויות. גם אם אינכם אנשי אודיו או טכניים במיוחד, קל לאסוף מידע בסיסי טרם רכישת ציוד לקולנוע ביתי מהחנות. לעולם אל תצהירו בפני איש מכירות שאינכם מבין דבר בנוגע למוצר אותו הנכם מעוניינים לרכוש, במיוחד אם הוא, או היא, מרוויחים עמלות מכירה.

קראו מודעות ומבצעים בעיון – ודאו שהבנתם מה המודעות טוענות בעצם

אנחנו תמיד מחפשים את המוצר הנכון במחיר הנכון, אבל לפני שאתם ממש ניגשים לחנויות לרכישת מקרןמערכת קולנוע ביתי, מקרן קול, נגן בלוריי, רמקולים שקועים, מסך טלויזיה, או כל רכיב מולטימדיה אלקטרוני אחר, רצוי שתדעו כיצד לרכוש, ולא רק מה לרכוש. דרך חשובה אחת להתכונן לחוויית רכישת מערכת קולנוע ביתי או מוצר אלקטרוני היא ללמוד כיצד לפרש את המודעות השונות ברשתות השונות – שימו לב לכוכביות.

קניית קולנוע ביתי בחנויות אודיו

תוכניות שירות מורחבות – לרכוש או לא לרכוש?

ברכישת מתנות, אנחנו רוצים לעשות את המינימום האפשרי. המניעה מלרכוש תוכיות שירות או אחריות מורחבת היא די נפוצה, והחשד מוצדק פעמים רבות. עם זאת, אם הנכם רוכשים כל מוצר מכני, כגון נגן CD\DVD, מצלמת וידאו או מסך טלויזיה LCD, LED גדול, שווה לשקול רכישת אחריות מורחבת. כמובן, מחיר התוכנית וסוג הכיסוי שהיא מציעה הם שיקולים חשובים.

קנו את כל מה שאתם זקוקים לו בפעם הראשונה

קנו -כל- מה שנחוץ על מנת שיפעל כראוי. ודאו שאתם רוכשים את כל הכבלים הנחוצים, סוללות, כרטיסי זיכרון, תיקים ואבזור משלים נוסף שנחוצים לחיבור המערכת בבית או בדרכים. אם אתם רוכשים נגן DVD או בלוריי, שקלו לרכוש סרט או דיסק מוסיקה מקוריים במקביל. אם אתם רוכשים צורב DVD, ודאו לרכוש חבילת תקליטורי DVD ריקים בפורמט המתאים.

סיכום:

מעל לכל, חוויית הרכישה של מערכת קולנוע ביתי אמורה להיות מפנקת ומענגת, לא צלילת ראש אל הלא נודע, וזה אפשרי רק אם תסכימו לעשות את המאמץ הקטן הנוסף לרכוש את הידע המתאים, קודם לקפיצה לחנות האודיו הקרובה לביתכם.

מחפשים מערכת קולנוע ביתית במחיר שפוי? צוות סראונד סאונד מזמין אתכם להתרשם ממגוון מערכות קולנוע ביתי בתצוגה, צרו עמנו קשר עוד היום: 0507958164

תגיות: מחירי קולנוע ביתי, קולנוע ביתי הרצליה, קולנוע ביתי מחיר, חנות אודיו, חנויות קולנוע ביתי, חנות קולנוע ביתי ראשון לציון, חנות קולנוע ביתי רעננה, חנות קולנוע ביתי גבעתיים, חנות קולנוע ביתי כפר סבא

מחפשים ציוד מדיה לבית או לעסק?

הגעתם למקום הנכון. צרו איתנו קשר לפרטים נוספים

מי אנחנו

סראונד סאונד | חנות היבואן | מערכות קולנוע ביתי וסטריאו לבית.  שירותי ייעוץ, הדגמה בחנות והתקנה מקצועיים.

מאמרים אחרונים