כמה דברים שחשוב לדעת על קניית רסיבר מומלץ 

מחפשים רסיבר סטריאו מומלץ ומתקדם למערכת קולנוע ביתית? בסראונד סאונד תזכו במענה מקצועי אשר יעזור לכם להבין מה המוצר המתאם לכם במגבלות התקציב שלכם מבחר איכותי של דגמי רסיבר מומלץ ל- 2023. לרשותכם עומד אולם תצוגה והדגמה עם ליווי יועץ סאונד הזמין לסייע בבחירה נכונה של רסיבר לרמקולים, וכמו כן לנוחיותכם מובא מידע בסיסי בנושא.

מה זה בכלל רסיבר?

למי שלא יודע, רסיבר הינו מרכז מולטימדיה עבור מערכות וידאו ושמע, עם בקרת צליל מרחבי וערוצי שמע. הרסיבר אחראי על העברת אותות וידאו ושמע למכשיר המתאים, עם יכולת לבצע המרה של פורמטים. בתור שכזה, לרסיבר מחוברים כל מכשירי ואבזרי הוידאו והאודיו של מערכת סאונד או קולנוע ביתי, ודרכו יוצאים לרמקולים ולמסך אותות מסונכרנים.

עבור האזנה למוסיקה במערכת סטריאו יש צורך ברסיבר 2 ערוצים בעוד שלמערכת קולנוע ביתי נדרש מגבר עם לפחות 5.1 ערוצים. בנוסף, רסיברים של ימינו נדרשים להתאים למגוון משתנה של פורמטים ותקנים חדשים, שהינם חיוניים לפענוח מתקדם של תמונות וצלילים.

דגשים לבחירת רסיבר 

מחפשים פתרון מתקדם ומתלבטים איזה רסיבר לקנות? מבקשים המלצה על רסיבר טוב ואיכותי? לרשותכם עומד צוות מיומן של חברתנו הזמין לייעץ ולסייע. כמו כן, לפניכם מספר דגשים לבחירת רסיבר חדיש לרמקולים עם פונקציות מתקדמות:

  • שימו לב שיש למוצר מספיק כניסות HDMI עבור כל המכשירים שאתם רוצים לחבר אליו. (כיום פחות בעיתי בעיני)
  • כדי להעביר תכני וידאו ברזולוציית 4K לטלוויזיה החדישה שלכם, שימו לב שיש ברסיבר יציאה אחת וכניסה אחת לפחות של HDMI עם תמיכה ב- HDCP 2.2.
  • אמנם רסיבר איכותי חיוני לקבלת סאונד טוב, אבל הוא לא יעשה את העבודה שלו כמו שצריך ללא מערכת רמקולים חדישה ואיכותית. במילים אחרות, שילוב נכון של רסיבר, רמקול והתקנה, הינו המתכון הבטוח לקבלת סאונד איכותי. וחוויה שתשאיר אותכם עם טעם של עוד…
  • במידה ואתם רוצים לשמוע מוסיקה במספר חללים בבית, בחרו רסיבר שיש לו יציאות
  • Zone 2 או ל- 3 Zone. באופן כללי בחרו ברסיבר שיש לו לפחות שבעה חיבורים להזרמת מוסיקה או וידאו לחדרים נוספים בבית.
  • מי שאוהב לשמוע במוסיקה בסראונד חייב שיהיה לו רסיבר עם פורמטים של DTS: X ושל Dolby Atmos, עם לפחות שבעה ערוצים.
  • לצפייה בסרטים באיכות גבוהה, כדאי לזנוח קבצי מוסיקה דחוסה לטובת קבצים של מוסיקה ברזולוציה גבוהה הזמינים להורדה ברשת באלפי סוגים.
  • בכדי להתחבר לאינטרנט, שימו לב שלרסיבר יש פונקציה של חיבור לווי.פיי או אפשרות של חיבור לרשת אינטרנט קווית המכונה Ethernet. כך ניתן לזכות בגישה מקוונת מהירה דרך ספוטיפיי ותוכנות אחרות, דרך אוסף במחשב או האזנה לרדיו מהאינטרנט.
  • כדאי שיהיה ברסיבר גם יכולת הזרמת מוסיקה דרך אייר פליי של אפל, מעולה למי שיש במחשב ספריית iTunes או למי שעושה שימוש במכשירי iOS.

דוגמאות עבור רסיברים מומלצים

באתר שלנו תוכלו להתרשם ממבחר איכותי של מכשירי רסיברים מומלצים, הכולל למשל את הדגמים הבאים:

  • רסיבר RX-A3080 YAMAHA- רסיבר רשת מומלץ של ימאהה שכולל בין היתר אפשרות לשמע במקביל ב- 3 אזורי הגברה נפרדים, עם 9.2 ערוצים התורמים לקבלת חוויית קולנוע ביתי היקפית ועשירה, לרבות אפשרות האזנה במקביל לאזור ראשי ואחורי. כמו כן, לרסיבר יש פורמטי דולבי סראונד,Dolby Atmos  ו-DTS:X, עם מערכת סאונד בעלת ביצועים גבוהים של שמע, אפשרות לשידור במקביל לכמה מסכים, לרבות שליטה מורחבת בעזרת MUSICCAST, וכן יכולת להזרים מוסיקה דרך אייר פלי של אפל. כמו כן הרסיבר תומך בספוטיפיי, בלוטוס, אמזון מוסיקה ועוד.
  • רסיבר ימאהה RX-V6A- דגם עדכני של רסיבר שני ערוצים מומלץ, מבית ימאהה, הכולל בין היתר מיתוג עבור 4K ו- 8K שמאפשר האזנה באמצעות SETUP למערכת קולנוע ביתי של 5.1 ערוצים, וכן האזנה מאזור ראשי ושמיעת מוסיקה מאזור המשנה. לרסיבר יש שליטה מורחבת בעזרת MUSICCAST, הוא מאפשר הזרמה של מוסיקה עם אייר פליי 2 של אפל, ותומך בספוטיפיי, בלוטוס, אמזון מוסיקה ועוד.
  • רסיבר 7.2 4K AVR-X1700H- רסיבר חדשני לקולנוע ביתי של דנון עם שני אזורים, שתומך בהשמעה בסטריאו. הרסיבר כולל בין היתר קישוריות לבלוטוס, אפשרות לשליטה מהנייד, תמיכה באייר פליי ובספוטיפיי.
  • ANTHEM דגם MRX 540- רסיבר רשת איכותי למערכת קולנוע ביתי, המספק שמע עוצמתי וטוב. לרסיבר זה עיצוב חדשי וייחודי עם תמיכה ב-5.1 ערוצים ועד ל- 7 ערוצים, אפשרות הזרמת אייר פליי וספוטיפיי וממשק רשת לקינפוג בעזרת מחשב.

הזמנת רסיבר מומלץ

להזמנת רסיבר רמקולים מומלץ שמתאים לכם, ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, הגיעו אלינו לאולם תצוגה או השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם סראונד סאונד בטלפון 050-7958164.

מחפשים ציוד מדיה לבית או לעסק?

הגעתם למקום הנכון. צרו איתנו קשר לפרטים נוספים

מי אנחנו

סראונד סאונד | חנות היבואן | מערכות קולנוע ביתי וסטריאו לבית.  שירותי ייעוץ, הדגמה בחנות והתקנה מקצועיים.

מאמרים אחרונים