המדריך האולטימטיבי להתקנת מערכת קולנוע ביתית 

דמיינו את הריגוש של הקסם הקולנועי שאתם יכולים לחוות בישיבה על הספה, בשיא הנוחות, היישר מהסלון שלכם. התקנת קולנוע ביתי זה חלום שרבים חולמים אותו, וכאשר מבוצע בצורה נכונה ומקצועית, החלום הזה יכול להפוך למציאות. מתמונות סוחפות ועד אודיו קורע לב, יצירת מערכת קולנוע ביתית כרוכה בתכנון קפדני וביצוע מדויק.

 

התקנת מערכת קולנוע ביתית כוללת שלבים מבחירת המיקום האידיאלי ויצירת ההגדרה האורקולית המושלמת ועד לכוונון עדין של כל פרט לביצועים אופטימליים.

  1. הצעד הראשון הוא תכנון והכנה. לפני שתתחילו לארגן מחדש רהיטים ולקדוח חורים, הקדישו זמן לתכנון התקנת מערכת קולנוע ביתית. התחילו בבחירת המיקום הנכון – קחו בחשבון גורמים כמו גודל החדר, תאורה ונגישות לשקעי חשמל. צרו פריסה המאפשרת ישיבה מיטבית וקו ראייה ברור למסך.
  2. בבחירת המסך האידיאלי, יש אפשרויות שונות, מטלוויזיה בעלת פאנל שטוח גדול ועד מקרן ומסך. יש להזמין איש מקצוע מיומן שמבצע התקנת מערכת קולנוע ביתית על מנת להתקין את המקרן בצורה מאובטחת על הקיר, ולוודא כי נמצא במרחק המתאים לגודל המסך שבחרתם. כמו כן, יש לקחת בחשבון את רזולוציית המסך ויחס גובה-רוחב, על מנת לוודא שהמסך ממוקם בגובה העיניים לצפייה נוחה.
  3. הלב של כל קולנוע ביתי הוא מערכת השמע שלו. מערך צליל היקפי מספק חוויה סוחפת שתגרום לכם להרגיש שאתם חלק מהפעולה. השקיעו ברסיבר איכותי וסט רמקולים הכוללים ערוצים קדמיים, מרכזיים ואחוריים, וכן סאב וופר לבס עמוק. מיקום נכון של הרמקולים הוא קריטי – הרמקולים הקדמיים צריכים להיות בגובה האוזן ובמרחק שווה מאזור הצפייה המרכזי, בעוד הרמקולים האחוריים צריכים לעטוף אתכם בסאונד. לכן חשוב להזמין מתקין מערכות קולנוע ביתי אשר יבצע את ההתקנה על הצד הטוב והמקצועי ביותר.
  4. השקיעו בסידור וחיווט הכבלים באמצעות מגוון פתרונות כמו קליפסים ושרוולי כבלים. ודאו שכל החיבורים מאובטחים והכבלים מוסתרים מהעין ככל האפשר. למראה נקי ואסתטי יותר ניתן להשתמש בטכנולוגיות אלחוטיות. כמו כן, כבלי HDMI הם עמוד השדרה של החיבורים שלכם, אז ודאו שאתם משתמשים בכבלים באיכות גבוהה התומכים בתקנים העדכניים ביותר עבור וידאו ושמע.
  5. ישיבה נוחה היא חיונית למרתון סרטים ארוכים. בחרו בכורסאות, ספות או מושבי קולנוע ייעודיים המספקים תמיכה אולטימטיבית. סדרו את הישיבה בצורה שלכולם תהיה תצוגה ברורה של המסך. כמו כן, אפשר להוסיף התקנת פמוטי קיר הניתנים לעמעום או תאורת פס לד לאורך הרצפה כדי ליצור אווירה דמוית קולנוע מבלי להסיח את הדעת מהמסך.
  6. לאחר שכל הרכיבים נמצאים במקומם, הגיע הזמן לכייל את המערכת. רוב מקלטי ה-AV מגיעים עם כלי כיול מובנים המנתחים את האקוסטיקה של החדר ומכוונים את הגדרות הרמקולים בהתאם. שלב זה מבטיח שהשמע מאוזן ומוטב לחלל. בעזרת טכנאי מערכות קולנוע ביתי, ניתן גם לכוון את הגדרות הווידאו עבור דיוק צבע וחדות.
  7. סטרימינג ושליטה חכמה- עם עליית שירותי הסטרימינג, חיבור אינטרנט אמין חשוב לגישה לספרייה של סרטים ותוכן. אם רכיבי הקולנוע הביתי מותאמים ל-Wi-Fi,  ודאו שהם מחוברים לרשת שלכם. ניתן להשתמש בשלט אוניברסלי או במערכת בקרת בית חכם על מנת לייעל את פעולת הקולנוע הביתי – הפעילו את כל ההגדרה שלכם בלחיצת כפתור אחת.
  8. בדיקה והנאה- הגיע הרגע להתרווח, להירגע וליהנות מהחוויה הסוחפת של מערכת הקולנוע הביתית החדשה. אבל רגע לפני שאתם מזמינים חברים ובני משפחה לערב מהסרטים, קחו את הזמן לבדוק כל רכיב ולוודא שהכל עובד ללא רבב. הפעילו מגוון תוכן כדי להבטיח שגם איכות השמע וגם הווידאו עומדות בציפיות שלכם. התאימו את ההגדרות לפי הצורך בהתבסס על ההעדפות שלכם.

 

התקנת מערכות קולנוע ביתיות

בואו ליצור עם חברת סראונד סאונד קולנוע ביתי שלא רק מסנוור חושים אלא גם מספק אינספור שעות של הנאה לכם, למשפחתכם ולחברים.

חברת סראונד סאונד מעניקה ייעוץ וליווי אישי בתחום הסאונד ב15 שנים האחרונות, וכן מייבאת, משווקת ומתקינה ציוד ואביזרי אודיו/וידאו משלימים. אנו שמים דגש עבור הלקוחות שלנו, הן הפרטיים והן העסקיים, על שלושה דברים עיקריים שהם מקצועיות, אחריות ואמינות.

בעת רכישת מערכת קולנוע ביתית אצלנו, ניתן לקבוע התקנת מערכת קולנוע ביתית. מחיר עבור התקנה נע בין 1200 ל 50000 + מע”מ או 250 + מע”מ לנקודה, תלוי במורכבות של העבודה.

כמו כן, אצלנו תוכלו למצוא מכשור המתקדם ביותר בענף, הכולל מגוון רסיברים, מקרנים, רמקולים, עיניות שליטה למכשירים נסתרים ועוד.

אז קחו פופקורן, עמעמו את האורות והיכונו להיסחף בקסם של הקולנוע הביתי,

צרו קשר במספר 050-7958164.

מחפשים ציוד מדיה לבית או לעסק?

הגעתם למקום הנכון. צרו איתנו קשר לפרטים נוספים

מי אנחנו

סראונד סאונד | חנות היבואן | מערכות קולנוע ביתי וסטריאו לבית.  שירותי ייעוץ, הדגמה בחנות והתקנה מקצועיים.

מאמרים אחרונים