9 סיבות להחלפת הרסיבר שלך

רסיבר קולנוע ביתי
קטלוג

מוצרים לקולנוע ביתי

X
  • רסיברים קולנוע ביתי

    רסיברים קולנוע ביתי (28)

    רסיברים לקולנוע ביתי רסיבר הוא לב ליבה של מערכת קולנוע ביתית. הודות והרסיברים של היום מתקדמים ביותר טכנולוגית, בחירה נכונה מסייעת במניעת מפח נפש והחלפת רסיבר שלא מתאים לצרכי העתיד. סראונד סאונד שמחה לסייע לך בבחירת הרסיבר שיתאים לעבודה לאורך זמן. התקשרו עכשיו להתייעץ עם איש אודיו מקצועי , או צור קשר בטופס או בטלפון ישיר: 050-7958164.
  • מערכות קולנוע ביתי

    מערכות קולנוע ביתי (38)

    מערכות קולנוע ביתי | חנות קולנוע ביתי רשימת מערכות קולנוע ביתי אשר נבחרה בקפידה על ידי מומחי הסאונד של סראונד סאונד. ליעוץ מקצועי והתאמה אישית, מומלץ ליצור עמנו קשר ולהגיע לחנות. מערכת אודיו מותאמת, מורכבת ממגבר ורמקולים כאשר יש לבחור בקפידה את היחידות המרכיבות אותה ורמת התאימות בין הרכיבים.

הגיעו אלינו לחנות להתייעץ ולבחור את הרסיבר המומלץ עבורכם

9 סיבות למה כדאי להחליף את הרסיבר של מערכת הקולנוע הביתי שלכם

מעוניין בצליל טוב יותר? שימושיות נוחה יותר ותאימות לטלוויזיה 8K/4K?

מרגיש כאילו הרסיבר הישן שלך עשוי להיות מוכן למחזור? גם במידה והוא עדיין עובד, כנראה חסרות בו הרבה תכונות חדשות ומרגשות. להלן תשע סיבות טובות לשדרג לרסיבר חדש:

1. אין לרשותך מספיק חיבורים מתאימים

האם אזלו לך כניסות HDMI ברסיבר הישן? אתה תמיד יכול לחבר את קונסולת המשחקים החדשה לחיבור נוסף בטלוויזיה (או לקנות מפצל HDMI). אבל עכשיו יש לך שני ממתגים שונים במערכת – הסיוט של המשתמש הקלאסי.

2. תאימות לטלוויזיה K4 / 8K

לרוב הרסיברים החדשים יש לפחות כניסת HDMI אחת שתומכת HDCP 2.2 ויציאה אחת. הדבר נחוץ כדי להעביר תוכן וידאו 4K שמוגן על ידי זכויות יוצרים לטלוויזיה אולטרה HD החדשה שלכם.

3. אתה מעוניין בסאונד חזק יותר, איכותי יותר

להלן רק כמה דרכים שרסיבר חדש יכול לספק לך צליל טוב יותר:

  • עוד כוח גורם יפיק יותר מהרמקולים בכדי לממש את מלוא הפוטנציאל שלהם.
  • המרה דיגיטלית ל- אנלוגי טובה יותר מציתה את המוזיקה הדיגיטלית עם פירוט ובהירות בצללים.
  • מצב כיול רמקול אוטומטי – כיול הצליל מבוסס על האקוסטיקה של החדר בו מוצבת המערכת.
  • מצבי האזנה שונים, מונעים על ידי טכנולוגיית עיבוד אותות חדישה, מאפשרים לכם למצוא את הצליל הטוב ביותר עבור מגוון רחב של מקורות בידור.
  • Bi-amp מספק לך יותר דינמיות. הסאונד שמתקבל מהרמקולים העיקריים יהיה באיכות גבוהה יותר (הרמקולים חייבים להיות תואמים Bi-amp).
  • זכור כי רסיבר הוא רק מחצית המשוואה עבור סאונד טוב. אם אינך מרוצה מהצליל של מערכת השמע, ייתכן שהגיע הזמן לעבר גם לרמקולים חדשים.

4. אתם רוצים מוסיקה ווידאו בחדרים שונים

היית רוצה להיות מסוגלים להרחיב את מערכת השמע לחדר שני או שלישי? אם לרסיבר שלך אין יציאות Zone 2 או אזור 3, אתה חסר מזל.

חיבורים נוספים ברסיבר עם שבעה או יותר מעניקים לך את האפשרות להזרים מוסיקה, ואפילו וידאו, לחדר שני או שלישי. כל המקורות שלך שומרים על קשר עם הרסיבר שבסלון (או בפינת מולטימדיה יעודית).

שמור על הרסיבר הישן שלך שימושי ופעיל, תוכלו להשתמש בו עבור צליל טוב יותר באזור אחר.

5. סראונד מדהים של פורמטים חדשים כמו Dolby Atmos ו- DTS: X ועוד…

האם אתה פנאט מושבע של סראונד? אם כך, אתה בהחלט תרצה לבדוק את פורמטי הסראונד הסוחפים ביותר עד כה. הפענוח עבור Dolby Atmos ו- DTS: X מגיע עכשיו כסטנדרט אצל רוב הרסיברים בעלי שבעה ערוצים או יותר. גם פורמטיי סראונד רגילים יהיו מרתקים יותר אם יאמצו אפקטים של Atmos וירטואלי ו – DTS:X.

6. אתה רוצה לתת צ’אנס למוסיקה ברזולוציה גבוהה

לרבים מן הרסיברים החדישים יש פענוח מובנה עבור קבצי מוסיקה ברזולוציה גבוהה. ברגע שניסית ושמעת מה יש לאותם קבצי אודיו להציע, אתה כנראה לא תרצה לחזור ולהאזין לקבציי מוסיקה דחוסה. ישנן אלפי סוגים של מוזיקה ברזולוציה גבוהה זמינות להורדה. כאשר הרסיבר הנכון משולב עם הרמקול הנכון בהתקנה הנכונה, איכות השמע תדהים אותך.

7. הזרמת מוסיקה אלחוטית קלה

רוב מערכות הקולנוע הביתי החדשות מגיעות עם Bluetooth. אז זה קל לנגן כל דבר שאתם מעוניינים להאזין לו בטלפון או בטאבלט דרך הרמקולים שלכם. חברים ובני משפחה יכולים גם לחלוק את המוזיקה שלהם אתכם, והכל דרך אפליקציות רסיבר חכמות.

8. חיבור לרשת

לרוב הרסברים החדשים יש אופציה לחיבור רשת דרך Wi-Fi או יכולת חיבור רשת ביתית קווית “Ethernet” , עבור גישה מהירה לשירותי הזרמה מקוונים כמו Spotify ו- Pandora. אתם גם יכולים להזרים מוסיקה מהאוסף האישי שלכם במחשב, כמו גם מרדיו באינטרנט שמאפשר לכם לגלות תחנות רדיו בכל רחבי העולם.

אפל AirPlay היא דרך מצוינת לקבל גישה מידית למוסיקה שלכם במידה ואתם משתמשים במכשיר iOS או אם יש לכם ספריית ה- iTunes במחשב.

9. הטלפון או הטאבלט שלך הופך לשלט רחוק מדהים

יצרני רסיברים רבים מציעים יישומי שליטה מתקדמים. באמצעות הטלפון או הטאבלט ניתן לשלב את כל מקורות ההזרמה שלכם ביחד עם פונקציות הרסיבר, כך שתוכלו לשלוט בהם עם ממשק יחיד ובצורה פשוטה.

תהנו, צוות סטריאו סאונד.

מחפשים ציוד מדיה לבית או לעסק?

הגעתם למקום הנכון. צרו איתנו קשר לפרטים נוספים

מי אנחנו

סראונד סאונד | חנות היבואן | מערכות קולנוע ביתי וסטריאו לבית.  שירותי ייעוץ, הדגמה בחנות והתקנה מקצועיים.

מאמרים אחרונים