מעוניינים לשפר את חווית הקולנוע הביתי שלכם?

סט רמקולים רצפתיים

מי שמבקש לרכוש רמקולים לקולנוע ביתי לראשונה בחייו, מוצא את עצמו די מהר טובע בים של מושגים, מונחים, מפרטים ושמות לא מוכרים, כשכל מה שהוא סה”כ מבקש זה לצפות בסרט של ג’יימס בונד בבית ולהרגיש כאילו הוא באולם הקולנוע חומק מכדורים ששורקים ליד אוזניו.

עבור אלה המתנסים בחוויית רכישת רמקולים לקולנוע ביתי לראשונה, וכדי להקל את החוויה, מומלץ לפנות לבעל מקצוע המתמחה בסאונד שיאפיין עבורכם את הצרכים ושילווה אתכם בתהליך הרכישה על מנת שתקבלו את מלא התמורה במסגרת התקציב שהקצבתם.

אפשר לומר בכנות שרמקולים למערכת קולנוע ביתי הם הרכיב החשוב ביותר בכל המערכת. הרי טלוויזיה, שהיא המילה האחרונה, כבר יש כמעט בכל בית היום, אבל את האפשרות ליהנות מאיכות שמע מדהימה אף טלוויזיה רגילה לא מסוגלת להקנות.

רמקולים סטליטים (בתפקיד רמקולים סראונד) ממלאים תפקיד מרכזי ביצירת סביבת אודיו סוחפת המשלימה את החוויה החזותית. המכשירים הקטנים אך האדירים הללו מספקים אודיו צלול כבדולח המשלים את הוויזואליה המדהימה, והופך את הסלון שלכם ליצירת מופת קולנועית.

בעוד שהסאונד העיקרי בקולנוע ביתי נשלט לרוב על ידי רמקולים קדמיים גדולים (רמקולים רצפתיים), רמקולים סטליטים הם רמקולים בגודל קומפקטי המשמשים כרמקולים נלווים ואחראים על סאונד של אפקטים ורעשי סביבה. גודלם מקל עליהם להשתלב בחדר באופן הרמוני ואסתטי.

רמקולים סטליטים יוצרים מערך צליל היקפי שיסחוף אתכם לחוויית שמע של 360 מעלות. מיקום נכון הוא המפתח. בדרך כלל, הרמקולים הללו ממוקמים מאחורי ולצד הצופה, ומבטיחים שאפקטים קוליים יגיעו מכל הכיוונים. מיקום זה משפר את הריאליזם של הקולנוע הביתי על ידי כך שהוא מאפשר לשמע לנוע סביב הצופה, ומאפשר מעטפת סאונד היקפית שתסחף אתכם אל תוך הסצנה של הסרט.

כמו כן, ניתן ומומלץ לשלב אותם עם הרמקולים הקדמיים, וליצור סביבת שמע מקיפה יותר. טווח דינמי זה של צליל ישפר את בהירות הדיאלוג, את הפרדת הכלים בתווי הנגינה ואת העומק הכולל של חווית הצפייה.

רמקולים סטליטים מגיעים במגוון עיצובים כדי להתאים לעיצוב ולהעדפות האישיות שלכם. בין אם אתם מעדיפים אסתטיקה אלגנטית ומינימליסטית או מראה וינטג’י. רמקולים סטליטים מוכיחים שדברים טובים אכן מגיעים באריזות קטנות.

הערה: לחוויית שמע משמעותית לא מומלץ להשתמש אך ורק ברמקולים סטליטים, אלא בשילוב של רמקולים קדמיים משמעותיים יותר (כגון רמקולים רצפתיים) מומלץ

חברת סראונד סאונד יבואנית רמקולים ומעניקה ייעוץ וליווי אישי בתחום הסאונד ב-19 שנים האחרונות, וכן מייבאת, משווקת ומתקינה ציוד ואביזרי אודיו/וידאו משלימים. אנו שמים דגש עבור הלקוחות שלנו, הן הפרטיים והן העסקיים, על שלושה דברים עיקריים שהם מקצועיות, אחריות ואמינות.

מומלץ להגיע לחדר השמע/חנות שבחנות על מנת להתרשם. כמו כן, אצלנו תוכלו למצוא מכשור המתקדם ביותר בענף, הכולל מגוון מערכות קולנוע ביתי, רסיברים, מקרנים, רמקולים, עיניות שליטה למכשירים נסתרים ועוד.

מוזמנים לשפר את חוויית הצפייה בקולנוע הביתי שלכם,

צרו קשר במספר 050-7958164.

מחפשים ציוד מדיה לבית או לעסק?

הגעתם למקום הנכון. צרו איתנו קשר לפרטים נוספים

מי אנחנו

סראונד סאונד | חנות היבואן | מערכות קולנוע ביתי וסטריאו לבית.  שירותי ייעוץ, הדגמה בחנות והתקנה מקצועיים.

מאמרים אחרונים