רמקולים לקולנוע ביתי Klipsch תומכי דולבי אטמוס

רמקולים לקולנוע ביתי Klipsch

Klipsch משיקה את קו הרמקולים לקולנוע ביתי החדש

חברת Klipsch השיקה לאחרונה את הרמקולים הראשוניים תומכי תכונת דולבי אטמוס, כחלק מסדרת קו הבכורה של החברה. הרמקול הרצפתי, דגם RP-280AF, כולל ערוץ גובה אינטגרלי שמקרין צליל לעבר התקרה ובחזרת הצליל לאוזני המאזין, יוצר אפקט דמוי דולבי אטמוס. הדגם הנוסף, RP-140SA יכול לשמש כרמקול סראונד או להוות תוספת לכל מערכת קולנוע ביתי וליצור אפקט מרומם כמו זה של דולבי אטמוס. רמקול הסנטר דגם RP-450CA נועל את כל מערכת השמע האיכותית של Klipsch.

מתוך הודעת העיתונות של Klipsch

Klipsch מכריזה בזאת על השקת הבכורה של רמקולי הקולנוע הביתי תומכי דולבי אטמוס. רמקולי Klipsch הותקנו זה מכבר באולמי קולנוע תומכי דולבי אטמוס רבים בזכות דבקות לעקרונות הדגש על יעילות גבוהה, עיוות מינימלי וכיוונון מבוקר של מוצריה. Klipsch מביאה את הישגיה פורצי הדרך ומומחיות הקולנוע המתקדם לסביבת הקולנוע הביתי עם קו הרמקולים החדש תומכי דולבי אטמוס.

דולבי אטמוס מספק צליל שובה אשר ממקד ומניע אודיו בכל מקום בחלל החדר, ובכך מחייה את סביבת הקהל. דולבי אטמוס מעניק חיים לסביבה כולה, מכל הכיוונים, כולל ממקום עילי, על מנת למלא קולנוע ביתי עם בהירות מדהימה, עוצמה, פירוט ועומק.

תכונת הכיוונון המבוקר היה בליבה של עקרונות העיצוב של חברת Klipsch acoustic מזה קרוב ל- 70 שנים. עובדה זו הופכת את Klipsch לבחירה האידיאלית עבור רמקולים תומכי דולבי אטמוס. טכנולוגיית Klipsch Tractrix Horn מאפשרת לרמקולים לעמוד בדרישות הרגישות וההגדרות של דולבי עבור רמקולים תומכי דולבי אטמוס. זו הטכנולוגיה שאפשרה ל- Klipsch ליצור את הרמקולים 2-way הייחודיים בעיצוב המרשים, ברמקול תומך דולבי אטמוס – המכשיר היחיד מסוגו שזמין כיום בשוק מערכות הקולנוע הביתי.

קו הקולנוע הביתי החדש של Klipsch מורכב משלוש דגמים:

  • RP-280FA
  • RP-450CA
  • RP-140SA

הדגמים RP-280FA,  RP-450CA זמינים במארז עץ (מעשה יד) פורניר בצבעי אגוז או שחור, בעוד דגם RP-140SA זמין בגימור פורניר פולימר שחור מוברש. הגריל הסרוג באריגה, נצמד ונשלף בעזרת מגנט למראה דיסקרטי ואלגנטי.

מחפשים רמקולים לקולנוע ביתי במחיר שפוי? צוות סראונד סאונד מזמין אתכם להתרשם ממגוון רמקולים בתצוגה: רמקולים שקועיםרמקולים רצפתיים איכותיים ועוד. צרו עמנו קשר עוד היום: 0507958164

מחפשים ציוד מדיה לבית או לעסק?

הגעתם למקום הנכון. צרו איתנו קשר לפרטים נוספים

מי אנחנו

סראונד סאונד | חנות היבואן | מערכות קולנוע ביתי וסטריאו לבית.  שירותי ייעוץ, הדגמה בחנות והתקנה מקצועיים.

מאמרים אחרונים