ממתג מפצל למערכת קולנוע ביתי

ממתג מפצל Kinivio HDMI 4K

הפריט המשעמם ביותר שכל מערכת קולנוע ביתי צריכה

יש לכם פלייסטישן 4 ו- Xbox? אולי יש לכם גם Wii U במקרה? עדיין נסחבים עם נגן הבלוריי? רוצים להטריח את כל המשפחה לשבת לצפות בסרטוני החופשה המשפחתית מפעם לפעם באיכות הגבוהה ביותר דרך מערכת קולנוע ביתי? במידה ועניתם “כן” לרוב מה שציינו מעלה, יתכן שתזדקקו לממתג ומפצל HDMI 4K של חברת Kinivio.

סביר להניח שברשותכם מסך טלויזיה LCD או LED בן שנתיים, שלוש, שכולל לפחות 2 יציאות HDMI. אולם יתכן שזה לא מספיק או שברשותכם מסך טלויזיה ישן יותר (למה שיהיה לכם מסך ישן יותר? רוצו לשדרג בבקשה). בכל מקרה, Kinivio דואגת לכם – הממתג מפצל מורכב משלוש כניסות HDMI 4K ויציאת HDMI אחת, כך שתוכלו לחבר יותר נגני מדיה למסך הטלויזיה בבת אחת, כיוון שמי מאיתנו באמת רוצה את הטרחה בלקום מהספה ולהתעסק בניתוק וחיבורי הכבלים שמאחורי הטלויזיה? לא ולא, היום הכל מחובר באופן תמידי. Kinivio אף ידאג לסייע לכם בממתג אוטומטי שיעבור לכניסה המתאימה של כל מכשיר שהופעל. הממתג מפצל כולל שלט רחוק שיאפשר לכם לעבור בין הכניסות לבחירת המכשיר בו תרצו לצפות.

המכשיר הזעיר מוצע כיום באמזון ונמכר בסביבות ה- 35$ ליחידה. ראוי לציין כי אין הכרח להזמין את הממתג של Kinivio וכי השוק הישראלי מציע תחליפים מומלצים באיכות טובה לא פחות, כשהרכיב החשוב ביותר הוא רכיב האחריות (צור עימנו קשר לבירורים והזמנות). כן, כשמדובר במכשירים אלקטרונים זעירים, המלצתנו היא בדרך כלל לרכוש את המוצר דרך ספק ישראלי מורשה שיעניק לכם אחריות על המוצר. לרוב, טווחי האחריות על ציוד ואביזרים עבור מערכות קולנוע ביתי נעים בין שנה לשנתיים. באשר לרכיבים כגון רמקולים ורסיברים, טווחי האחריות לרוב נעים בין שלוש לחמש שנים, כשציוד אודיו ‘High end’ איכותי יכול לכלול גם אחריות לכל החיים.

בקצרה, המלצתנו היא להצטייד בממתג מפצל הזעיר, במידה וברצונכם לחבר כמה וכמה מזרימי מדיה HD למסך טלויזיה שמגביל אתכם. או שפשוט תוכלו לרכוש טלויזיה חדשה?

מחפשים מערכת קולנוע ביתית במחיר שפוי? צוות סראונד סאונד מזמין אתכם להתרשם ממגוון מערכות קולנוע ביתי בתצוגה, צרו עמנו קשר עוד היום: 0507958164

מחפשים ציוד מדיה לבית או לעסק?

הגעתם למקום הנכון. צרו איתנו קשר לפרטים נוספים

מי אנחנו

סראונד סאונד | חנות היבואן | מערכות קולנוע ביתי וסטריאו לבית.  שירותי ייעוץ, הדגמה בחנות והתקנה מקצועיים.

מאמרים אחרונים