הכל אודות רמקול שקוע לתקרה או לקיר

רמקול שקוע בקיר או בתקרה סראונד סאונד

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

סראונד סאונד – המובילה במערכות אודיו \ וידאו לבית ולעסק.

צוות סראונד סאונד מודה לאלפי לקוחותיו המרוצים, על תמיכתם ובחירתם בשירותיו המקצועיים. אנא, הרגישו חופשי ליצור עימנו קשר בכל זמן ובכל שאלה בנושא רמקולים שקועים, בין אם מדובר ברמקולים שקועים לתקרה, בבטון או רמקולים שקועים בגבס, בידינו כל הפתרונות שתצטרך.

הטמעת רמקולים שקועים בקיר או בתקרה

למראה אסתטי להפליא תוך שמירה על צליל נקי וחד כתער.

למעוניינים בכך, צוות סראונד סאונד מציע יעוץ וליווי אישי, מקצועי, בהתאמת הרמקולים המתאימים ביותר לצרכי האודיו שלכם, בין אם מדובר במערכת שמע ביתית או משרדית, תוך שמירה על המראה העיצובי של המרחב ודגש על מסגרת התקציב.

אופן התקנת רמקולים שקועים בתקרה ובקיר

כל מה שאתה צריך לדעת על רמקולים שקועים בקיר, רמקולים דקים תלויים וההבדלים ביניהם

פעמים רבות ניתן לחסוך בהוצאות אילו רק ידענו על קיומן של אופציות נוספות. בהמשך נדון ב:

  • סקירה כללית אודות רמקולים שקועים.
  • סוגי רמקולים שקועים כולל הטרנד החדיש: רמקולים נסתרים בקיר – רמקול נסתר לחלוטין מאחורי קיר גבס. נשמע כמו מדע בדיוני? ובכן, זה לא.
  • סקירה אודות רמקולים תלויים (On-wall).
  • רמקולים תלויים מול רמקולים שקועים ופתרונות מקרן קול.

4 דגמי רמקולים שקועים מומלצים לשנת 2017 לפי קטגוריות מחיר

הרמקולים השקועים המומלצים הינם לפי “עלות תועלת” הגבוהה ביותר, ומדורגים לפי קטגוריות מחיר מהנמוך לגבוה ובתמחור לפי יחידה. הרמקולים זמינים להדגמה בתצוגה.

  • שים לב, מחירים עשויים להשתנות, אנא צור קשר להצעת מחיר עדכני.

1. עד 600 ש”ח – iwm656 Advent

רמקול שקוע בעיצוב חדשני – מגיע עם גריל מתמגנט ודק, הרמקול מגיע עם וופר “6.5 אינץ’ עשוי פוליפרופילן ויודע לרדת לתדרים נמוכים למדי (יחסית למחירו).

סיכום: רמקול מומלץ בתקציב נמוך עושה עבודה טובה בקולנוע (בשילוב סאב וופר) פחות מתאים למוסיקה.


 

2. עד 1100 ₪ – JAMO IW206

רמקול שקוע בעיצוב חדשני מבית JAMO המיוצר בדנמרק מהסדרה החדשה – ‘FRAMELESS’ (ללא מסגרת). לרמקול גריל מגנטי ללא מסגרת מה שיוצר יכולת להשתלב היטב בעיצוב החדר.

הרמקול בנוי בתצורת WAY 2, עם וופר בגודל 6.5 אינץ’ וטוויטר בקוטר 1 אינץ’ מתכוונן למיקוד מדוייק יותר של הצליל.

הרמקול יודע לספק צליל מפורט ונקי ומתאים גם לחללים גדולים.

סיכום: רמקול המומלץ ביותר בקטגורית המחיר, מתאים למוזיקה ולקולנוע ביתי.


 

3. עד 1500 ₪ – B&W CWM652

רמקול שקוע מבית Bowers & Wilkins שבבריטניה הנודעים בזכות ייצור רמקולים בעלי איכויות צליל גבוהות.

הרמקול הינו מסדרת 6 הנודעת והמוצלחת של החברה. בעל וופר בקוטר 5 אינץ’ העשוי מקבלאר כחול שמפיק צליל באס עמוק.

לרמקול טוויטר נאוטילוס (פטנט רשום של B&W), מבוסס אלומניום בקוטר 1 אינץ’, מה שמאפשר להפיק צליל צלול בתדרים הגבוהים.

לרמקול גריל בעל מסגרת שטוחה ודקה מה שמאפשר להתקינו בכל חלל.


 

4. עד 2400 ₪ – 63B&W CWM6

רמקול שקוע מבית Bowers & Wilkins שבבריטניה מסדרת 6 הסדרה המוצלחת של החברה.

לרמקול וופר בקוטר 6 אינץ’ העשוי מקבלאר כחול (BLUE KEVLAR), מה שמאפשר לרמקול לרדת לתדרים מאד נמוכים (HZ60).

לרמקול טויטר נאוטילוס עשוי אלומניום.

סיכום: רמקול עם ביצועים מדהימים כדאי להגיע לשמוע ולהתרשם.

האם יתרונם של הרמקולים השקועים בקיר אינו ברור?

הרמקולים הענקיים שחובבי האודיו אוהבים, בדרך כלל לא יעברו את המבחן העיצובי אצל אלו שאכפת להם יותר ממראה החדר מאשר איכות השמע.

למרבה המזל, ישנו פתרון פשוט: רמקולים שקועים בקיר, או רמקולים שקועים לתקרה, אשר לא תופסים שום שטח רצפה, ומתמזגים באופן מרשים, בקו אפס, עם הקיר או התקרה.

המראה הייחודי מעניק לרמקולים את היכולת להיטמע כחלק אינטגרלי עם מראה החדר. אבל, אם להיות כנים, רמקולים שקועי קיר, או שקועי תקרה, הם לא תמיד פיתרון פשוט.

הרמקולים מצריכים חיתוך חורים בקירות או בתקרה – מלאכה שדורשת ידיים טכניות משהו או שירות התקנה מקצועי ע”י איש מקצוע מיומן.

כמו כן, קיים גם עניין העברת חוטי הרמקול דרך הקירות, שלא נדבר על אבק ולא מעט לכלוך נלווה – אם אינך בטוח במה שאתה עושה, קשה מאד להחליט לחורר את הקירות והתקרה.

מה עוד?

אם לא די בכל זה, חובבי אודיו איכותי, מוצדק או לא, סבורים שכשהרמקולים מוטמעים בקירות הבית, הם לא יפיקו עבורם את איכות הסאונד המוכר להם.

במאמר הבא, ננסה לעזור לך להחליט האם רמקולים מוטמעים בקיר או רמקולים שקועי תקרה, הם הבחירה הנכונה עבורך.

כמו כן, נשתדל להעניק לך מעט רקע בסיסי על רמקולים שקועים בתוספת כמה טיפים על מציאת האדם הנכון לביצוע עבודת ההתקנה, במידה ותבחר בהתקנה מקצועית על התקנה באופן עצמאי.

9 שאלות שהלקוח הממוצע בדרך כלל שואל כשזה נוגע לרמקולים שקועים בגבס

  1. האם רמקול שקוע נשמע טוב כמו רמקול רצפתי?
  2. כיצד ניתן לשפר את איכות השמע של הרמקול?
  3. אילו רמקולים מתאימים לצרכיי?
  4. למה דווקא רמקולים שקועי קיר?
  5. מה הם הסוגים השונים והצורות השונות של רמקולים שקועי קיר?
  6. האם כל אחר יכול להתקין מערכת רמקולים באופן עצמאי והאם כדאי לנסות?
  7. האם כדאי להעזר בשירות התקנה מקצועית?
  8. איפה מומלץ לרכוש את הרמקולים למערכת הקולנוע הביתית שלי?
  9. אילו חברות מועדפות על ידי צרכנים?

רמקולים שקועים בקיר, רמקולים דקים תלויים או רמקולים נסתרים?

מבולבלים? אתם לא לבד. כל חובב אודיו שמעוניין להגשים את חווית הקולנוע בבית, תוך ניצול מקסימלי של תמורה עבור כספו, עלול לחוש מבולבל הודות לשלל פתרונות האודיו שיש לשוק הקולנוע הביתי להציע.

האם רמקול שקוע נשמע טוב מספיק?

ניגש ישר לעניין האיכות. מאד מעניין לדעת כמה מאותם חובבי סאונד מושבעים שסולדים מרמקולים מסוג זה באמת לקחו את הזמן והאזינו לזוג רמקולים שקועים איכותיים?

מניסיוננו, והאזננו ללא מעט, חלקם נשמעו מעולה וחלקם, מה לעשות, פחות ממעולה. אם הרמקולים יותקנו בצורה נכונה ואם בחרת ברמקולים איכותיים, הדבר העיקרי שאתה עלול להקריב בהתקנת מערכת הקולנוע הביתי הוא שהצליל לא יהיה מרווח דיו.

משמע, טווח התדרים שמופקים מהרמקולים עלול להיפגע מעט.

אם בחרת בזוג רמקולים שקועים לתקרה, המקרה מעט חריג יותר שכן השמע מגיע לאוזניך מאזור שמעל ראשך – מה שעלול להרגיש מעט לא טבעי, לפחות בהתחלה עד שלבסוף מתרגלים.


האם כל אחד יכול להתקין מערכת רמקולים באופן עצמאי והאם כדאי לנסות?

התקנת הרמקולים השקועים לא מומלצת לבעלי “לב חלש”. לא היינו ממליצים למי שלא מנוסה ובעל ניסיון טכני מספיק לנסות להתקין את הרמקולים באופן עצמאי.

התקנת רמקולים שקועים כוללת חיתוך בקיר, לא לפני שבדקת את האפשרות שבאזור החיתוך עוברים צינורות וכבלים למיניהם.

מה עוד?

אם לא די בכך, תצטרך להריץ חוטי רמקול דרך צינורות שהוכנו מראש ואם לא הוכנו מראש, התקנת מערכת הקולנוע הביתי שלך תהפוך למסובכת פי כמה. אחרי שהשחלת את החוטים, תצטרך לחבר את החוטים נכונה לרסיבר או למגבר תוך שאתה מזהה איזה חוט שייך לאיזה רמקול תוך שאתה מזהה איזה קטע מהחוט הוא ה- + ואיזה ה- –.

אין הרבה שניתן לעשות כדי לגרום לרמקולים שקועים לתקרה להישמע טוב יותר, אבל יש לא מעט שניתן לעשות איתם על מנת לשפר את איכות השמע.

על מנת לשפר את איכות השמע, מומלץ לחזק את הקטעים העליונים והתחתונים של הרמקולים השקועים.

רמקול שקוע בקיר גבס שאינו מחוזק נוטה להעצים את אלמנט הבאס המופק מהרמקול הודות לעובדה שכל הקיר למעשה הופך לתיבת התהודה של הרמקול.


איך ניתן לשפר את איכות השמע של הרמקולים?

לכל בעל מקצוע שיטות ייחודיות משלו, אבל אחת הדרכים המקובלות היא הדבקת חתיכות קיר גבס לחלק הפנימי העליון והתחתון של הפתח החתוך, בעזרת דבק חזק או סיליקון. החתיכות למעשה תוחמות את תיבת התהודה של הרמקול השקוע, ומסייעים להענקת צליל נקי יותר בעת כיול המערכת.

מה עוד?

כמו כן, במידה והדבר מתאפשר, מומלץ לדחוף לפתח שהוכן עבור הרמקול בידוד שיעזור בספיגת הקול מגב הרמקול, שכמו כן, גם עוזר בבידוד זליגת הקול המופק אל החדר הסמוך.

חשוב לקחת בחשבון שלא כל מתקין מערכות אודיו, מקצועי ככל שיהיה, יבצע התקנה כירורגית כפי שמפורט כאן, והתקנה מקצועית אמיתית עלולה לעלות מעט יותר כיוון שזמן ההתקנה ארוך יותר.


האם כדאי להיעזר בשירות מקצועי להתקנה רמקולים שקועים בגבס?

במידה והנך סבור שהתקנה עצמאית עלולה להיות קשה מדי עבורך, היא כנראה כזו ונמליץ שתיצור קשר עם מתקין מערכות קולנוע ביתי או מערכות סטריאו מוסמך.

זה לא סוד שמציאת מתקין מערכות מקצועי זו מטלה לא פשוטה אבל שאל את השכן, בצע חיפוש והשוואות בלטפורמות השונות שיש לאינטרנט להציע. התקנת מערכת קולנוע ביתית לא מסובכת ברמה הפרקטית השטחית, התקנה שכוללת את כל האמצעים להביא למצב שמערכת הקולנוע הביתי שלך ממצאים את מלא פוטנציאל האלמנטים – זה סוד המקצוע.

אפשר לומר שחובבי אודיו רציניים חייבים להשתמש בשירותם של מתקינים מקצועיים.

קצת על עלויות התקנה

רוב הרמקולים השקועים בקיר ובתקרה, שנחשבים לטובים באמת, משווקים כמעט באופן אקסקלוסיבי על ידי מתקיני סאונד מקצועיים, ומן הסתם שעלויות השירות מעט גבוהות יותר לעומת רכישת רמקולים שקועים ברשת מוצרי חשמל הקרובה לביתך או באינטרנט.

עלויות התקנת מערכת שמע ביתית משתנות ותלויות באינספור גורמים כשהמשפיעים ביותר הם אופן ההתקנה, מבנה הבית או החדר, סוג הרמקולים שתבחר ואזור מגורים. כל הגורמים הללו משפיעים בסופו של דבר על משך זמן ההתקנה, ובכך על המחיר.

התקנת מערכת טיפוסית עלולה לארוך בין שעה וחצי לארבע שעות ואולי אף יותר.

בחרת להתקין את הרמקולים בעצמך?

במידה ובחרת לנסות להתקין את מערכת השמע בכוחות עצמך, תוכל למצוא רמקולים מקצועיים גם ברשתות החשמל המוכרות.

עצה ידידותית – גם אם ברצונך להתקין את מערכת הרמקולים בכוחות עצמך, מומלץ שאת ציוד ההגברה תרכוש דרך איש מקצוע – יתכן והמחירים שיציע לך יהיו זולים יותר עבור מוצרים מהם תקבל תמורה גבוהה יותר.

כמו כן, מתקינים מקצועיים רבים יציעו שירות ליווי בתשלום – משמע, עבור תשלום סמלי, תוכל להנות מיעוץ, ליווי והכוונה בנוגע למוצרים שהנך שוקל לרכוש.


מדוע דווקא רמקולים שקועי קיר?

כאשר מעצבים או בונים בית מאפס, הדגש על העיצוב הוא מאוד חשוב. יתרונם העיצובי הבולט של הרמקולים השקועים טמון בכך שהם משתלבים בצורה מושלמת עם כל קו קונספטואלי אותו תבחרו לקחת.

סוג הרמקולים הספציפי למעשה שם סוף לעידן הכבלים והחוטים המתפתלים מכל פינה בחדר שאותם צריך להסתיר או להעלים בכל מיני צורות, החלל ריק ומאפשר לשים דגש על העיצוב בלבד.

הרמקולים חבויים בתוך הקירות וכך ניתנת הרגשה שהסאונד עוטף את הנוכחים בחדר על ידי פיזור נכון של צלילים. רמקולים שקועים דקים במיוחד (לרוב, עובי הרמקול לא עולה על 10 ס”מ) כך שהטמעת הרמקול בקיר בטון או בתקרה נעשית בקלות יחסית.


אילו רמקולים מתאימים לי?

השוק המתפתח של רמקולים שקועים בגבס מאפשר כיום לצרכן את בחירה הבלתי מתפשרת על צרכיו האישיים.

רמקול שקוע מספק מענה לדרישות עיצוביות מצד אחד והלקוח אינו צריך להתפשר על איכות מאידך. הצמיחה הניכרת בתחום מאפשרת לצרכן לבחור את איכות המוצר עד לפרטים הקטנים ביותר כגון צורה, גודל, כמות רמקולים ומיקום.

טווח המחירים נע ממחיר נמוך מאוד לגבוה מאוד, החלטה שקולה תענה על צרכיו של הלקוח הפרטי שיחליט להטמיע רמקולים בקיר באופן שקוע.

חשיבות השמירה על מראה מינימלי מצד הצרכן דחפה קדימה את הפועלים בתחום למצוא ולפתח פתרונות טכנולוגיים שיאפשרו עיצוב רמקולים שקועים בגבס קטנים במיוחד ודקים מאד להטמעה מושלמת בקיר או בתקרה.

צרו עמנו קשר עוד היום ונסייע לך למקד את הבחירה.


מה הם הסוגים השונים של רמקולים תלויים?

רמקולים שקועים מתחלקים לשלוש סוגים עיקריים:

סוג ראשון

הסוג הראשון יהיה רמקולים שקועי קיר בעלי צורה מלבנית והשני רמקול שקוע מעוגל.

רמקולים אלו מחולקים ל-2 תת קטגוריות – רמקולים בעלי מסגרת עבה ורמקולים בעלי מסגרת דקה, כאשר המסגרת הדקה נמדדת במילימטרים בודדים (הרמקולים השקועים המועדפים ביותר על רוב לקוחות בזכות לעיצובם האסתטי).

סוג שני

סוג נוסף יהיה רמקולים שקועי תיקרה שצורתם תהיה עגולה וכשמם כן הם מיקומם יהיה על התקרה.

אין שום קיבעון על כך שאלו יהיו על התקרה ואלו יהיו על הקירות אולם כך מקובל, אם תעדיפו צורה מלבנית על התקרה או צורה עגולה על הקיר תוכלו להתאים זאת בקלות עם מתקיני הרמקולים.

עם זאת, ראוי לציין כי רמקולים עגולים הינם בעלי פיזור סאונד טוב יותר כאשר מותקנים בתקרה.

סוג שלישי

רמקול סנטר שקוע: מערכת קולנוע ביתית לא תהיה מושלמת בהעדר רמקול סנטר.

תפקודו של הרמקול המרכזי אחראי על הפקת צלילי הדיבור, או בשפה המקצועית “ווקאל” (Vocal) כשהכוונה היא להפקת התדרים המופקים מקולות הדיבוב של הדמויות המוקרנות בסרט.

בהעדר רמקול סנטר, תדרי הדיבוב יחולקו לזוג הרמקולים הקדמיים ועלולים “להתנגש” ולהפריע לרמקול להפיק את צלילי הרקע הנחוצים להעצמת חווית הקולנוע הביתי.

למה כדאי לבחור ברמקול שקוע בקיר?

  • מעבר ליתרונם הבולט שכבר ציינו, ראוי גם לציין שרמקולים שקועים מהווים פתרון מושלם לחללים קטנים שאינם יכולים להכיל רמקולים ‘קופסאות’ גדולות.
  • כמו כן, בשנים האחרונות התקנת רמקולים שקועים בתקרת חדרי אמבטיה ושירותים הפכה לפופולרית מאוד. אנשים שהמוזיקה היא חלק בלתי נפרד מחייהם מתקינים את הרמקולים השקעים בכל החדרים והם כוללים גם את חדר האמבטיה והשירותים וכל זאת מבלי להתפשר על הסאונד.
  • שים לב, רמקול שקוע מוגבל ביכולתו לספק את התדרים הנמוכים הדרושים להפקת באס, חלקם יותר, חלקם פחות. באופן כללי, דרוש רמקול סאב וופר להשלמת התדרים הנמוכים החסרים החיוניים למערכת קולנוע ביתי.
  • רמקולים אלו הם ללא ספק פתרון אידיאלי לאנשים שאוהבים מוזיקה וסאונד אבל מעוניינים להשאיר חלל נקי מעומס יתר של חפצים. ההתקנה שלהם אינה מסובכת כלל ורבים האנשים שמתקינים אותה לבד אומנם מומלץ מאוד להיוועץ עם איש מקצוע בנושא.

איפה כדאי לרכוש את הרמקולים למערכת?

התשובה מורכבת מאיפה ולמה.

כיום, ניתן לרכוש רמקולים שקועים במבצע ממגוון רשתות החשמל המוכרות, חנויות אודיו יעודיות ודרך משווקים ומתקינים פרטיים.

הצעתנו האובייקטיבית לחלוטין היא כמובן רכישת ציוד אודיו מחנויות יעודיות ובעלי מקצוע לענייני סאונד מהסיבה הפשוטה שעל מנת להנות ממלא התמורה עבור ההוצאה הכספית תוך התאמה מקסימלית לתנאי האקוסטיקה ומרחב החדר, יש צורך בניסיונם העשיר של בעלי מקצוע מתמחים.

אין ספק שניתן להסתפק ברכישת רמקולים למערכת קולנוע ביתית שמציעים רשתות שמשווקות גם מקררים ותנורים אבל למען הסר ספק, אם בכוונתך להפיק 100% תפוקה מהוצאה כספית לא מבוטלת, עדיף להעזר בשירות מקצועי.

חנויות אודיו יעודיות ומתקינים פרטיים, לרוב יציעו להגיע לביתך, לבדוק את החדר ולהעריך איזו קומבינציה של רמקולים, רסיבר ומיקום עדיפים על מנת להעניק לך את החוויה האולטימטיבים של הנאה ממערכת קולנוע ביתית שלא תבייש אף בית קולנוע.

לרוב, שירות ייעוץ בבית לקוח כרוך בתשלום סמלי שיקוזז בהינתן ותבוצע הזמנה וחשוב לציין כי בעל מקצוע מנוסה יוכל להסתפק בנתוני מידות החדר המיועד להרכבת מערכת קולנוע ביתית.


אילו חברות מועדפות על ידי צרכנים?

אילו ערכנו את המאמר כמה שנים קודם, יתכן והיינו מתמקדים בכמה חברות בודדות שהחלו לייצר רמקולים שקועים איכותיים שראויים לציון. היופי שבשוק האודיו הפתוח, שעם הזמן, האיכות מגיעה לצרכן במחיר סביר.

JBL

למרות שהמבחר דל יחסית, רמקולים שקועים Jbl מבית ניופאן הם דוגמה טובה.

בוסטון

כמו כן, ניתן לומר שרמקולים שקועים בוסטון מועדפים על ידי צרכנים לא מעטים. להרחבה, חברת בוסטון אקוסטיקס הנה חברת הגברה מקצועית שנוסדה בשנת 1979, ממוקמת בפידבודי מסצ’וסטס שבארה”ב ומאד מוכרת בקרב מעריצי אודיו.

הודות להיסטוריה העשיר, חברת בוסטון אקוסטיקס צברה מוניטין רב בתחום מערכות השמע לרכב ולבית אך העובדה אינה מצביעה לחלוטין על עליונותה בתחום האודיו בכלל ורמקולים שקועים בפרט.

BOSE

לעומת חברת בוסטון המתמחה, נצביע על חברה יותר “עממית” אם כי כבודה במקומה מונח – חברת Bose. רמקולים שקועים Bose מעטים במספר הדגמים שהחברה מציעה אך הודות למוניטין ושם המותג, צרכנים רבים סבורים שלחברה מבחר אדיר של רמקולים שקועים – לא כך הדבר.

במרוצת השנים, כנראה שחברת Bose לא צפתה את הצורך לייצר דגמים שקועים בקיר והרוב המוחלט של הרמקולים שברשותם הם רמקולים נתלים, רצפתיים או חלק ממערכות משולבות. ייתכן שהחברה אכן צפתה את המעבר המאסיבי של השוק לכיוון הרמקול השקוע אך רצתה להישאר נאמנה למסורתה.

מה בנוגע לרמקולים שקועים יד שניה?

אחרי שעברנו על מעט מהמותגים הנחשקים על ידי הצרכן הממוצע, אין מנוס מהתייחסות לצרכן שמחפש את המונח – “רמקולים שקועים יד 2” במנוע החיפוש.

הסיכון הכרוך ברכישת סט רמקולים מאתר יד שניה כגון יד 2 הוא לא קטן, במיוחד אם אינך יודע כיצד רמקול תקין אמור להישמע. רמקולים יד שניה הם פיתרון נחמד לדלי תקציב אם כי איננו ממליצים על כך במלוא מובן המילה.

הודות לעובדה שרמקול שקוע עדין בהרבה מרמקול ממוצע, הרמקול עלול להיפגם קשות בניתוקו מהקיר שלא נדבר על אורך חייו שמתקצר משמעותית אם לא מותקן כראוי.

איש, איש והתקציב שעומד ברשותו אבל באופן כללי, מאד מאד מומלץ להימנע מרכישת רמקולים שקועים יד 2. כמו כן, נסה להימנע מקריאות “רמקולים שקועים במבצע” (קריאות בהם משתמשים לרוב רשתות החשמל). כבודם במקומם מונח, אבל לענות לקריאת “רמקול שקוע במבצע” של חנות שמוכרת רמקלים שקועים לצד מכונת כביסה ותנורים, מעלה חשד – מבחינתנו בכל אופן.

מאמר מומלץ בנושא: כיצד למקם נכון את הרמקולים בסלון? “קניתם מערכת סטריאו או קולנוע ביתי? תתחדשו. למיקום הרמקולים בחדר ואופן הצבתם יש משקל משמעותי בהשגת צליל איכותי והפקת המיטב מהמערכת שלכם – ההסברים לפניכם.”

מחפשים רמקולים לקולנוע ביתי במחיר שפוי? צוות סראונד סאונד מזמין אתכם להתרשם ממגוון רמקולים בתצוגה: רמקולים שקועיםרמקולים רצפתיים איכותיים ועוד. צרו עמנו קשר עוד היום: 0507958164

תגיות: רמקולים שקועים בגבס, רמקולים שקועים בתקרהרמקולים שקועים בקיר, לגבס, רמקולים שקועים בגבס מחירבגבס, רמקול שקוע, תקרה, מומלצים, לתקרה, קיר, בקיר בטון, לתקרת גבס, JBL, BOSE, מחיר, מורל.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

מחפשים ציוד מדיה לבית או לעסק?

הגעתם למקום הנכון. צרו איתנו קשר לפרטים נוספים

מי אנחנו

סראונד סאונד | חנות היבואן | מערכות קולנוע ביתי וסטריאו לבית.  שירותי ייעוץ, הדגמה בחנות והתקנה מקצועיים.

מאמרים אחרונים