סוגי מערכות סטריאו ביתיות

סוגי מערכות סטריאו – מבנה וסוגים

אהבה למוזיקה היא מכנה משותף שמאחד אנשים רבים, וברוב הפעמים, אנשים שאוהבים מוזיקה שמים דגש רב על הדרך בה הם מאזינים למוזיקה האהובה עליהם. גם אם אתם אוהבים לשמוע מוזיקה בקולי קולות בבית וגם אם בזמן שאתם נוהגים, הדרך הטובה להעצים את הווליום ולהנות מצליל איכותי היא על ידי רכישת מערכת סטריאו מקצועית. בשונה ממערכות קולנוע ביתי, מערכות סטריאו הכוללות שני רמקולים בלבד, שמאל וימין, מיועדות בעיקר לנגנת מוזיקה. עם זאת, כמובן שניתן להשתמש במערכת סטריאו לצרכי צפייה בסרטים. החיסרון היחיד במערכת סטריאו ביתית הוא החסך בצליל היקפי (סראונד) שאינה יודעת להעניק הודות לעובדה שהמערכת מורכבת שני רמקולים בלבד.

מהו הבסיס לכל מערכת סטריאו?

כל מערכת סטריאו בסיסית מורכבת משלוש אלמנטים מרכזיים, והם: נגן, רמקולים ומגבר. לכל חלק ישנה חשיבות גדולה באיכות הסאונד. לפני רכישת מערכת סטריאו, כדאי לבדוק שכל מרכיב עומד בקריטריונים הרצויים. בכל הנוגע לנגנים, הנגן המומלץ הוא די.וי.די. וכדאי לשים לב שהנגן יקרא דיסקים צרובים ושתהיה לו כניסה של USB. באשר למגבר, הוא זה הקובע את העוצמה של כל מערכת, ועל כן, בבחירתו ישנה חשיבות רבה. לכל מגבר עוצמות משלו, והמגבר האידיאלי יהיה זה עם העוצמה הנכונה. הרמקולים גם הם פרט חשוב בכל מערכת סטריאו מקצועית, הרמקולים הם אלו שמפיקים את הצליל ומשדרים אותו אל החלל המרכזי.

מהי מערכת סטריאו אינטגרלית?

מערכות סטריאו מחולקות לשני סוגים עיקריים והם מערכת סטריאו אינטגרלית ומערכת סטריאו משולבת. בין שני הסוגים ישנם הבדלים רבים המשפיעים על האיכות של כל מערכת. מערכת סטריאו אינטגרלית נקראת כך, משום שהחלקים המרכיבים אותה נרכשים בנפרד ומחוברים יחדיו. היתרון במערכת סטריאו אינטגרלית מתבטא בחיבור חלקים שונים, שכל אחד איכותי בפני עצמו, לכדי מערכת אחת. שילוב שכזה מיטיב עם איכות הסאונד באופן ניכר. כמו כן, במידה וישנן תקלות באחד החלקים, אין צורך להחליף את כל המערכת אלא ניתן להחליף כל חלק בנפרד.

איך מגדירים מערכת סטריאו משולבת?

מערכת סטריאו משולבת היא מעין עסקת חבילה מכיוון שהיא מגיעה קומפלט. מערכת שכזו כוללת את כל המרכיבים יחד באותה הערכה, הם נקנים ביחד באותה רכישה ועל כן, אין צורך להרכיב את מערכת הסטריאו המושלמת על ידי קניית כל החלקים בנפרד. מערכת משולבת היא פתרון נוח לכל אותם צרכנים אשר אוהבים חווית קנייה פשוטה ופחות מורכבת, אולם החיסרון המרכזי במערכת שכזו הוא, שאיכות הסאונד שלה פחות מקצועית, מכל מערכת אינטגרלית.

מהי מערכת הסטריאו “המושלמת”?

ראשית, חשוב לציין ש”מושלמת” זה עניין סובייקטיבי לחלוטין. הסוגים השונים של מערכות סטריאו מאפשרים לכל דורש לרכוש את מערכת הסטריאו האולטימטיבית עבורו. למערכות סטריאו ישנם שימושים רבים והן עונות על כל מיני צרכים. בין אם תכננתםלחבר את מערכת הסטריאו לקולנוע הביתי, בין אם אתם מעוניינים להשמיע בה מוזיקה טובה ובין אם אתם בעלי עסק כגון בית קפה, שזקוקים למערכת סטריאו ביתית על מנת לייצר אווירה, כדאי שתגדירו מראש את המטרות שלשמן היא נרכשת, כמו גם את התקציב והיו סמוכים, כי תפיקו את המרב מקנייתכם.

מאמר Ynet:

מדריך קניה: בחרו מערכת סטריאו לבית: “רוצים לרכוש מערכת סטריאו או מגבר ורמקולים? התהליך יכול להיות מעניין, אך גם מפרך – איפה כדאי לקנות, על מה חשוב להקפיד בקניה, אילו נתונים חשוב לבדוק, איך בודקים את המערכות ואחרי שכבר בחרנו ואנחנו רוצים לקנות – איך מזהים מערכת טובה? טיפים ועצות לרוכשים המבולבלים.”

מחפשים מערכת קולנוע ביתית במחיר שפוי? צוות סראונד סאונד מזמין אתכם להתרשם ממגוון מערכות קולנוע ביתי בתצוגה, צרו עמנו קשר עוד היום: 0507958164

מחפשים ציוד מדיה לבית או לעסק?

הגעתם למקום הנכון. צרו איתנו קשר לפרטים נוספים

מי אנחנו

סראונד סאונד | חנות היבואן | מערכות קולנוע ביתי וסטריאו לבית.  שירותי ייעוץ, הדגמה בחנות והתקנה מקצועיים.

מאמרים אחרונים