רמקולים יוקרתיים – האם הם משתלמים?

קטלוג

קטגוריות רמקולים יוקרתיים

X

 

כל מי שחיפש אי פעם לרכוש רמקולים, שאף לרכוש את הטובים ביותר שהוא יכול. רבים מאיתנו מסתפקים ברכישת מערכת רמקולים טובה, ברמת ביניים, עם נתונים טכניים מספקים אשר הומלצה על ידי מישהו שמבין בזה. אבל בחנות תמיד ראינו גם את החדר הנפרד, זה שבו שוכנים הרמקולים היוקרתיים.

 

מהו בעצם רמקול יוקרתי? מדוע הוא עולה יותר?

מה שמפריד ומבדל בין רמקולים יוקרתיים לכל האחרים היא רשימה של אלמנים שיחד כולם מתכנסים לסאונד משובח שהוא בעצם הרכיב סופי אליו כולנו מכוונים, האלמנים הנם: מבנה הרמקול (סוג העץ שכוות העץ, בולמים פניימים ועוד…)  בנוסף החומרים המרכיבים את האלמנטים כגון: קרוס (שאחרי על חיתוך תדרים). ועוד… ברמקול יוקרתי לעיתים מספר הדרייברים יהיה גדול יותר ולעיתים היו פחות דרייברים אבל גדולים יותר, בסופו של דבר יש לזכור שהתוצאה הסופית היא, קבלת צליל איכותי ויוקרתי, שאלה כל יצרן מגיע באופן קצת שונה.

 

האם רמקולים מעוצבים הם גם יוקרתיים? לא בהכרח. שוב, מדובר בטווח נרחב למדי של מרכיבים אך בדרך כלל מותגי יוקרה יקפידו על מספר דברים שיהפכו את הרמקולים שלהם ליקרים אך איכותיים במיוחד.

דבר ראשון – החומר ממנו בנוי הרמקול. אם מדובר ברמקולים רצפתיים או למדף, רמקולים איכותיים יהיו בנויים מעץ ולפעמים מ-MDF, אך לא מפלסטיק. יוצאים מן הכלל יהיו רמקולים שצורתם נגזרת מעיצוב ייחודי ואין אפשרות לייצרם בעץ. ברמקולים יוקרתיים ניתן למצוא לעיתים גם תיבות העשויות מחומרים יותר אקזוטיים, כמו סיבי פחמן וכן בעיבודים ייחודיים לצבע של תיבת הרמקול. ברמקול יוקרתי לנראות יש משקל לא פחות מאשר לאיכות הצליל.

 

אם רמקול רגיל עשוי להצטיין בתחום אחד יותר מאשר באחרים, רמקול יוקרתי יהיה טוב בכל מימד אפשרי. טווח התדרים שלו ישאף להיות כמה שיותר קרוב למלוא הטווח שנקלט באוזן אנושית (בין 20Hz ל-20KHz) ובכך הוא יתעלה על רמקולים רגילים וימצא חן במיוחד באזניהם של אודיופילים בעלי נכונות לשלם יותר עבור כל טיפת איכות.

 

חשוב לזכור שרכישת רמקולים איכותיים לא תביא לתוצאה המיוחלת אלא אם כן תגיע גם ציוד נלווה תואם באיכותו ואף מעבר לכך – כזה המתאים מבחינת נתונים טכניים לרמקולים שאתם רוכשים. אם תשקיעו ברמקולים יוקרתיים אך לא תחברו אותם למגבר שמאפשר להפיק מהם את הצליל המיטבי, או שתחברו אותם בכבלים דקיקים באיכות ירודה, אתם תצאו מאוכזבים וכספכם ירד לטמיון, על בסיס הפתגם האומר “שרשרת חזקה כחוליה החלשה”.

 

אין מה לפחד מיוקרה, ואין מה לחשוש ממותגים. רמקול איכותי הוא מוצר המספק הנאה צרופה לאורך שנים רבות ואם אתם אוהבי מוזיקה או נהנים במיוחד מצפיה במערכת קולנוע ביתית, השקעה במערכת שמע טובה ואיכותית היא השקעה משתלמת במיוחד.

 

בין אם אתם מחפשים רמקולים יוקרתיים במיוחד, מעוצבים באופן ייחודי, מעוניינים להחליף או לשדרג מערכת שמע קיימת או אפילו לרכוש מערכת חדשה ומודרנית אשר תשתלב במסגרת מעבר לבית חכם, מומלץ מאד לקבל ייעוץ מבעלי מקצוע מנוסים בתחום. אנו, ב״סראונד-סאונד״, נשמח לאפיין, לייעץ ולעזור לכם בבחירת מערכת רמקולים איכותית לבית, בהתאמה לתקציב שלכם, לצרכי ההאזנה שלכם, לגודל החלל וגם נסייע בהתקנה באופן האופטימלי. בקרו באתר שלנו או צרו עמנו קשר טלפוני.

 

מחפשים ציוד מדיה לבית או לעסק?

הגעתם למקום הנכון. צרו איתנו קשר לפרטים נוספים

מי אנחנו

סראונד סאונד | חנות היבואן | מערכות קולנוע ביתי וסטריאו לבית.  שירותי ייעוץ, הדגמה בחנות והתקנה מקצועיים.

מאמרים אחרונים