עמוד נירוסטה לטלוויזיה

מעמד לטלויזיה צבע לבן

עמוד נירוסטה לטלוויזיה – לראות טלוויזיה מכל פינה בסלון

סגנונות עיצוב הפנים של הבית המודרני בשיראל הם רבים ומגוונים.

ניתן לראות היום בתים מעוצבים בטרנדים חדשניים ועדכניים ומודרניים וגם בתים המשנים סגנון עיצוב מדי פעם ומתחדשים בסלון יוקרתי מרהיב ומעוצב וגם פינת אוכל מעוצבת ויוקרתית שתנעים את הארוחה המשפחתית וגם את האירוח של החברים והמכרים.

כל שנה מביאה עימה טרנד עיצובי מסוגנן וצבעים עדכניים חדשים וגם אקססוריז חדשים לבית.עמוד נירוסטה לטלויזיה

לא משנה באיזה סגנון בחרתם לעצב את הבית החדש שלכם, ישנו פריט אחד אותו תמצאו כמעט בכל סלון, ולא חשוב באיזה סגנון הוא מעוצב .הפריט הפופולארי בכל בית, הפריט הפרקטי המתפקד שעות נוספות כמעט בכל סלון ישראלי הוא הטלוויזיה.

הטלוויזיה של היום היא כמו מדורת השבט של פעם, היא מכנסת סביבה את המשפחה כולה לצפייה בסרט מתח בערב, את החברים שבאים לצפות במשחק כדורגל, את המעריצים של תחרויות ספורט כמו טור דה פראנס, היא ממגנטת, היא מספרת סיפורים, היא מחדשת חדשות ובשעות המאוחרות של הלילה היא גם עוזרת למתקשים להירדם.

מיקום נכון של הטלוויזיה בבית

הטלוויזיה צריכה להיות נגישה ונראית מכל זווית בסלון הבית. אם הסלון והמטבח מחוברים ונמצאים בחלל אחד, כדאי שתמקמו את הטלוויזיה כך שהמסך ייראה גם בנוחות יחסית מאזור המטבח. גם למי שמבשל ונמצא זמן רב במטבח במגיע להתעדכן בחדשות בטלוויזיה כשבא לו להציץ.

על מנת לייצר מצב אופטימאלי לצפייה, כך שמסך הטלוויזיה יוכל להיות מתכוונן וניתן יהיה לסובב אותו לכל כיוון שתרצו בעת הצורך חשוב שיהיה לכם מעמד לטלוויזה או טלוויזה על עמוד בסלון. ניתן גם להתקין או טלוויזיה על עמוד נירוסטה רצפה תקרה, שהיא התקנה בטוחה ונוחה המייצרת לכם מצב אופטימאלי של טלוויזיה מסתובבת על עמוד המשמש כציר מרכזי . אם לא תאים לכם עמוד הנירוסטה ניתן לקנות גם עמוד שחור לטלוויזיה שמשתלב ואינו בולט יותר מדי בסלון. אם יש ילדים בבית, כדאי לשקול לקנות עמוד רצפה תקרה לטלוויזיה, שהוא בטיחותי יותר בהתקנה מאחר והטלוויזיה נתמכת על עמוד המגיע מהריצפה ועד התקרה.

מה היתרונות בהתקנת עמוד מסתובב לטלוויזיה

התקנת הטלוויזיה שלכם על עמוד, היא קודם כל יצירת סגנון מעוצב יפהפה לטלוויזיה שלכם, שבדרך כלל שעונה על הקיר, ההתקנה על עמוד מאפשרת לכם לבחור כל מקום שתרצו עבור הטלוויזיה בחלל הסלון או חלל האירוח בביתכם וגם בחדרי הילדים או חדר השינה אם תרצו .

התקנת טלוויזיה מסתובבת על עמוד, מייצרת מצב אופטימאלי לראות את מסך הטלוויזיה במלואו מכל פינה בסלון על ידי סיבוב הטלוויזיה . כך גם אין כבלים וחוטי חשמל מיותרים החשופים בסלון ומהווים לעתים מפגע בטיחותי בעיקר בנוכחות ילדים ותינוקות.

עוד יתרון חשוב של מעמד לטלוויזיה, הוא קביעת הגובה של הטלוויזיה.

כשאתם מתקינים בביתכם טלוויזיה מסתובבת על עמוד, או טלוויזיה על עמוד ריצפה תקרה, הגובה של הטלוויזיה מהרצפה ניתן לקביעה על ידיכם ואם תרצו תוכלו להרימה לגובה כזה שתינוקות לא יוכלו להגיע אליה.

אילו סוגי עמודי טלוויזיה קיימים?

ניתן לבחור ממגוון סוגי עמודים לטלוויזיה וביניהם ניתן למנות את הבאים :

  • עמוד נירוסטה מעוצב למסך עד 100 אינטש – הפתרון המושלם להצבת טלוויזיה בפינות הסלון והמטבח המאפשר לראות מכל מקום בבית. עם עמוד נירוסטה דקורטיבי חצי גובה חצי מחופה היכול לשאת משקל של עד שבעים קילוגרם. העמוד מאפשר לטלוויזיה להסתובב במעגל שלם שלם של 360 מעלות. כבלי החשמל עוברים בתוך העמוד ואינם חשופים לעין . את העמוד ניתן התקין על כל משטח כולל שיש, גרניט, פורצלן או פרקט בטון וכדומה.
  • עמוד נירוסטה רצפה תקרה למסך טלוויזיה עד 75 אינטש-  עמוד המותאם לכל סוגי מסכי הטלוויזיה שגודלם עד שבעים וחמש אינטש. ניתן לסובב את הטלוויזיה סיבוב מלא של 360 מעלות וכן ניתן לתלות על העמוד טלוויזיה במשקל של עד ארבעים וחמישה קילוגרם. העמוד מתאים להתקנה על כל סוגי המשטחים כולל שיש, בטון, גרניט, פורצלן פרקט וכדומה.
  • עמוד מעוצב בצבע שחור למסך טלוויזיה עד 65 אינטש- אם אתם לא חובבי צבע הנירוסטה תוכלו לעצב את הטלוויזיה שלכם בחלל הסלון או המטבח, עם עמוד מעוצב בצבע שחור שהינו צבע נבלע ואינו בולט במיוחד. זהו פתרון מעולה המאפשר לכם להציב את הטלוויזיה בכם בכל פינה שתחפצו בסלון הבית ולראות את המסך מכל מקום בבית. העמוד מותאם למסך טלוויזיה בגודל של עד 65 אינטש. ויכול לסחוב משקל כולל של עד 35 קילוגרם. העמוד השחור המעוצב מאפשר לכם סיבוב של הטלוויזיה בזווית של עד 360 מעלות. העמוד מאפר מעבר של כבלים בגוף המתקן וכך לא יהיו כבלים חשופים בקרבת הטלוויזיה. הגימור של העמוד הוא הוזטה עמוד מלוטשת והוא מתאים להתקנה על כל משטח החל מפרקט עץ, רצפת בטון, רצפת שיש, או גרניט וגם פורצלן.

התקנת טלוויזיה על זרוע בתוך נישה

אם סלון הבית שלכם מעוצב בסגנון הקלאסי או שקיימת בו נישה, ניתן למצוא פתרונות נוספים עבור התקנה גמישה ופרקטית של הטלוויזיה בנישה של סלון הבית.

אם אתם אוהבים נישות בקירות וזהו סגנון עיצוב הבית שלכם, או אם אתם רוצים שהטלוויזיה לא תבלוט מעבר לקו הקיר ותהיה כחלק מהמראה החלק של הקיר, ניתן להתקין את הטלוויזיה על זרוע בתוך נישה. כדאי לפעול על פי השלבים המומלצים ולהתקין קודם את הטלוויזיה על הקיר כך שתהיו מרוצים ממיקומה, לאחר מכן הסירו אותה ואחסנו אותה, בצעו את המדידות המדויקות , ורק לאחר התקנת הנישה החזירו את הטלוויזיה ואת הזרוע המתכווננת שלה.

האם עמוד נירוסטה כולל זרוע מתכווננת לטלויזיה?

לעמוד הנירוסטה ניתן לשלב זרוע מתכווננת על מנת לנייד את המסך באופן מלא לכלל חלקי החדר. זרוע זו מחוברת לעמוד הנירוסטה, מתקפלת ונשלפת באופן ידני.

עמוד נירוסטה לתליית טלויזיה מהתקרה

לקוחות רבים מבינים שאם כבר מתקינים מסך טלויזיה על עמוד נירוסטה מותאם אישית, למה לא לנצל את מלוא הנוחות ולהזמין עמוד נירוסטה הכולל זרוע מתכווננת ולסובב את המסך לאן שרק נרצה?

ייצור עמוד הנירוסטה הינו מקומי, בהזמנה אישית וחברתנו מבטיחה עמוד נירוסטה דקורטיבי ברמות גימור מהגבוהות בישראל.

עמוד נירוסטה תקרתי למסך טלויזיה

פיתרון נוסף ואסתטי לא פחות – עמוד נירוסטה תקרתי. בדומה לעמוד נירוסטה חלקי מהרצפה, ניתן להתקין את מסך הטלויזיה על עמוד תקרתי.

למרות שהעמוד זהה, אופן ההתקנה שונה במקצת. בשונה מהתקנה רגילה, בהתקנת המסך מהתקרה, יש צורך להעניק למסך זווית כלפי מטה ולכוונן אותו כך שיפנה לצופה.

ההתקנה נעשית בעזרת מתקן זוויתי הנצמד לעמוד הנירוסטה. בדומה להתקנה סטנדרטית, יש צורך להתחשב באופן מעבר הכבלים והתקנת עינית שליטה למכשירים, שסביר להניח שיהיו מוסתרים.

ללקוחות המעוניינים בהתקנה תקרתית, ניתנת האופציה לרכוש מתקן תקרתי סטנדרטי (לרוב מגיע בצבע שחור או כסוף).

בשונה מעמוד נירוסטה, מתקן תקרתי זה אומנם זול יותר אך הינו בעל גימור ברמה נמוכה יחסית ולא מומלץ ללקוחות בעלי עין חדה לאסתטיקה.

אחרי הכל, מתקני תלייה לטלויזיות הם מתקנים ללא “פג תוקף”, במיוחד האוניברסליים שביניהם והם ילוו אותך עד אשר יומצא מסך שנדבק לקיר בעזרת נייר דבק.

מחפשים מעמד לטלויזיה? הגעתם למקום הנכון. צרו עמנו קשר עוד היום ליעוץ מקצועי. לחצו על הקישור הבא לקטלוג המלא של סטנד לטלוויזיה

מחפשים ציוד מדיה לבית או לעסק?

הגעתם למקום הנכון. צרו איתנו קשר לפרטים נוספים

מי אנחנו

סראונד סאונד | חנות היבואן | מערכות קולנוע ביתי וסטריאו לבית.  שירותי ייעוץ, הדגמה בחנות והתקנה מקצועיים.

מאמרים אחרונים