מיקום רמקולים אידיאלי לקולנוע ביתי

קטלוג

קטגוריות קשורות

X
  • רסיברים קולנוע ביתי

    רסיברים קולנוע ביתי (28)

    רסיברים לקולנוע ביתי רסיבר הוא לב ליבה של מערכת קולנוע ביתית. הודות והרסיברים של היום מתקדמים ביותר טכנולוגית, בחירה נכונה מסייעת במניעת מפח נפש והחלפת רסיבר שלא מתאים לצרכי העתיד. סראונד סאונד שמחה לסייע לך בבחירת הרסיבר שיתאים לעבודה לאורך זמן. התקשרו עכשיו להתייעץ עם איש אודיו מקצועי , או צור קשר בטופס או בטלפון ישיר: 050-7958164.
  • מערכות קולנוע ביתי

    מערכות קולנוע ביתי (38)

    מערכות קולנוע ביתי | חנות קולנוע ביתי רשימת מערכות קולנוע ביתי אשר נבחרה בקפידה על ידי מומחי הסאונד של סראונד סאונד. ליעוץ מקצועי והתאמה אישית, מומלץ ליצור עמנו קשר ולהגיע לחנות. מערכת אודיו מותאמת, מורכבת ממגבר ורמקולים כאשר יש לבחור בקפידה את היחידות המרכיבות אותה ורמת התאימות בין הרכיבים.
  • רמקולים רצפתיים

    רמקולים רצפתיים (28)

    רמקולים רצפתיים סראונד סאונד יבואנית ומדגימה בחנות מגוון רמקולים רצפתיים בעלות תועלת הגבוה בארץ, מייעצת ומכוונת לגבי הרמקול המומלץ עבורכם, ושידוך נכון למגבר מתאים, כולל אפשרות התקנה

איך מומלץ להציב רמקולים לקולנוע ביתי?

ההנחיות הבאות יכולות לעזור לך להנות מצליל היקפי רחב, גם בחדרים עם פריסות פחות מ-אידיאלי. נסה לא להתעקש על מציאת המקום המדויק לכל רמקול. זכור כי רוב הרסיברים החדשים מגיעים עם כיול רמקולים אוטומטי, מה שמפצה על מיקום לא “מושלם” של הרמקול. כמו כן, במידה והזמנת את שירותיו של מתקין מערכות קולנוע מקצועי, הוא יכייל עבורך את המערכת באופן אופטימלי לחלל החדר. שים לב שלא כל מתקין מערכות הוא גם איש סאונד במקצועו כך שלמרות שעל פניו מערכת הקולנוע הביתי שלך תהיה מותקנת ומנגנת, יתכן ואינה מכויילת באופן אופטימלי ואתה לא נהנה ממלא התמורה עבור ההוצאה.

רמקול סנטר (מרכזי)

הנח את רמקול המרכזי ישירות מעל או מתחת למסך הטלויזיה וכוון אותו עם נקודת האמצע של המסך שלך. במידה והרמקול המרכזי שלך ממוקם נמוך או גבוה יותר מהטוויטרים של הרמקול הימני ומהשמאלי, הטה אותו במעט מעלה או מטה על מנת שיכוון לכיוון מיקום ההאזנה שלך.

רמקולים קדמיים: שמאל וימין

באופן אידיאלי, הרמקולים הקדמיים שלך יהיו בצורת קשת קלה בשילוב הרמקול המרכזי והם ויצביעו לכיוון מרכז אזור הישיבה העיקרי שלך. כדי ליצור את הקשת המושלמת, מומלץ להשתמש בסרט מדידה כדי לוודא שרמקולים הקדמיים והרמקול המרכזי שלך הם בדיוק באותו מרחק ממיקום ההאזנה שלכם. אם מעצב הפנים שלך מתעקש על כך שהרמקולים הקדמיים דבוקים לקיר, אל דאגה, תוכל לפצות על החוסר בקשת מושלמת כאשר אתה מכייל את מערכת השמע.

רמקולים היקפיים (סראונד)

הרמקולים ההיקפיים נועדו לעטוף אותך בענן של קול ואפקטים מיוחדים, כך שלמעשה תרגיש כאילו אתה ממש באמצע הפעולה שמתגלמת על מסך הטלויזיה. במערכת קולנוע ביתי בעלת 5.1 ערוצים, המיקום האידיאלי לרמקולים היקפיים יהיה משמאל ומימין לעמדת ההאזנה שלך – בין אם במקביל אליה או פשוט מאחוריה. אם מיקום הרמקולים לצידי עמדת ההאזנה אינו מעשי בחדר שלך, מקם את הרמקולים ההיקפיים מאחורי עמדת ההאזנה שלך, כשפניהם לחזית. כך או כך, הצב את הרמקולים גבוה מספיק כדי שלא “ירו” לך ישירות באוזניים, סביב רמת אוזן בזמן ישיבה.

סאב וופר

כיוון שתדרי באס נמוכים הם “רב-כיווניים”, בדרך כלל תוכל למקם את הסאב שלך כמעט בכל מקום בחדר המיועד לקולנוע ביתי ותהנה מתפוקה טובה. לא מעט אנשים בוחרים להניח את רמקול הסאב וופר בחלקו הקדמי של החדר באופן שיהיה קל יותר לחברו לרסיבר של מערכת הקולנוע הביתי שלהם. הצבת הסאב וופר שלך בסמוך לקיר בדרך כלל תביא להפקת יותר באס, ומיקום ליד פינה יפיק אפילו יותר. זכור כי למרות שתקבל יותר באס כשאתה ממקם את הרמקול בסמוך לקיר או בפינה, איכות הבאס עשויה להיפגם מעט ותהיה פחות מבוקרת. שאף למקם את הרמקול במקום בו תמקבל פשרה בין האיכות וכמות הבאס.

אם אתה לא ממש מקבל את הבאס אליו כיוונת, בדוק אם בסאב שלך ישנו מתג שנקרא “phase control“. בחר את ההגדרה שמפיקה יותר באס כשכל הרמקולים שלך מנגנים.

טכניקה מגניבה אחת למציאת המיקום האידיאלי להצבת הסאב וופר היא להציב אותו בנקודה ההאזנה שלך, לנגן מוזיקה, לנוע סביב החדר, ולהקשיב. אתה ודאי תשים לב שהבאס נשמע שונה במעט כשאתה נע ממקום למקום בחלל החדר – בדרך כלל, המקום שבו הבאס נשמע הטוב ביותר עשוי להיות המקום בו תרצה למקם את הסאב וופר שלך.

מיקום רמקולים לקולנוע ביתי

מה בנוגע לחדרים “לא אידיאלים”?

כמובן שלא לכולם הולך להיות חדר שמיועד להכיל מערכת קולנוע ביתי בקלות ובצורה מושלמת. מיקומים אידיאלים לרמקולים אידיאליים עלולים להיגרע על ידי דלתות, חלונות או רהיטים וכו’.

חדרים בצורת “L”

חדרים בצורת האות “L” הם קשים ביותר כיוון שרוב הצלילים נמשכים אל תוך החלל הריק שמחוץ לאזור ההאזנה שלך. אז, איך מתמודדים עם הבעיה?

  • ראשית, מומלץ להציב את הטלויזיה שלך בפינת החדר, במקום המפגש בין שני צירי המפגש של הקירות.
  • סדר את הרמקולים הקדמיים ואת הרמקול המרכזי סביב הטוויזיה שלך כפי שתארנו קודם. נסה לכוונן את הרמקול השמאלי והימיני לכיוון עמדת ההאזנה שלך.
  • הנח את הרמקולים ההיקפיים שלך לצד אזור הישיבה.
  • הנח את הסאב וופר לאורך הקיר בערך באמצע הדרך בין הטלויזיה שלך לאזור הישיבה. לצליל הטוב ביותר, וודא שהסאב וופר לא נוגע בקיר ומרוחק כ- 15 ס”מ ממנו. (במידה והדבר מתאפשר כמובן).

טלוויזיה בפינהמיקום רמקולים שקועים

לפעמים, השילוב של חלונות, דלתות, מדפי ספרים מובנים, ואח לא משאירים לך הרבה מקום לטלויזיה, למעט בפינת החדר. זה אולי נראה קשה להשיג צליל קולנוע ביתי טוב עם הסידור הזה, אבל לא הכל אבוד.

  • הצב את הרמקולים הקדמיים של הקולנוע הביתי שלך בדרך הרגילה.
  • התקן רמקול סראונד אחד על הקיר האחורי ורמקול אחד על הקיר הצדדי.
  • הצב את רמקול הסאב וופר בפינה כמה סנטימטרים מהקיר.

טיפים לרמקולים שקועים בקיר ורמקולים שקועים בתקרה: רמקולים שקועים בקיר ובתקרה יכולים להיות דרך מצוינת לחסוך מקום, אבל יתכן שלא תוכל לבצע את כל אותן הנחיות המיקום. בדוק את האיורים שמשמאל כדי לקבל מושג היכן להתקין הרמקולים השקועים.מיקום רמקולים לקולנוע ביתי - חדר בצורת L

 מאמרים מומלצים:

  1. תכנון מערכת קולנוע ביתית
  2. כיצד בוחרים מערכת קולנוע ביתית מתאימה לצרכיי?

מחפשים מערכת קולנוע ביתית במחיר שפוי? צוות סראונד סאונד מזמין אתכם להתרשם ממגוון מערכות קולנוע ביתי בתצוגה, צרו עמנו קשר עוד היום: 0507958164

מחפשים ציוד מדיה לבית או לעסק?

הגעתם למקום הנכון. צרו איתנו קשר לפרטים נוספים

מי אנחנו

סראונד סאונד | חנות היבואן | מערכות קולנוע ביתי וסטריאו לבית.  שירותי ייעוץ, הדגמה בחנות והתקנה מקצועיים.

מאמרים אחרונים