זרועות ברקן למסכי טלויזיה שיווק והתקנה

זרועות ברקן דו מפרקיות להתקנה על קיר

זרועות ברקן למסכי טלויזיה שיווק והתקנה זרועות ברקן לטלויזיות LCD, LED ופלזמה

להנאה מושלמת מהקולנוע הביתי ומכל פינה בחדר

סטריאו סאונד מציעה פתרונות תלייה מתקדמים עבור מסך ה- LCD, הפלזמה או ה- LED שלכם. התאמה אישית של הזרוע לטלויזיות שברשותכם, תוך דגש אל מקסום התועלת ובמסגרת התקציב.

יעוץ אישי, שיווק ושירות התקנות מקצועי על ידי מתקינים מורשים זרועות ברקן בלבד. שלל זרועות ברקן ומותגים נוספים לבחירתך.

למה סטריאו סאונד?

אם לשים זאת בכמה מילים – מקצועיות, אחריות, אמינות. לזכותנו קהל לקוחות רחב, פרטי ועסקי כאחד, אותם אנו משרתים נאמנה מזה שנים. אנו משווקים ומספקים שירות התקנות מהיר ומקצועי.


איזו זרוע ברקן מתאימה לי?

החליטו באיזה אופן ברצונכם לתלות את מסך הטלויזיה. האם מקיר צדדי? מהתקרה? האם תחפצו בזרוע חשמלית לטלויזיה? קיימות שלל פתרונות תלייה. בחירה נוספת שעומדת לפניכם היא האם אתם מעוניינים בזרועות מתכווננות או שתסתפקו בזרועות צמודות קיר (שלא מאפשרות הזזה)?

זרועות ברקן למסכי טלויזיה

חברת סטריאו סאונד משווקת ומציעה שירות התקנת זרועות מקצועי והתקנת מערכות קולנוע ביתי ע”י מתקינים מורשים בלבד. התקנת כל סוגי הזרועות עבור כל סוגי המסכים והגדלים. שירות התקנה מקצועי ניתן כאופציה בעלות החל מ- 150 ₪ (תלוי באופן ההתקנה ואזור מגורים. מומלץ לטלפן לייעוץ והתאמת הזרוע המתאימה לטלויזיה ולבקשתך). אכן, זרועות ברקן נשמע כמו שם של חברה כי זו אכן חברה, אך בכל זאת, משתמשים במונח זה כשם כולל לזרועות התופסות טלויזיות לקיר בעלות יכולת כיוונון והטייה.חברת זרועות ברקן היא אמנם החברה הראשונה שיצרה זרועות למסכי טלויזיה ובישראל והמונח נתפס כשם תואר לכל זרוע התומכת בטלויזיות לתלייתן על הקיר. באותו האופן שאנו משתמשים במונח “פלאפון” אבל לא מתכוונים ל”חברת פלאפון” אלא למכשיר עצמו הנקרא למעשה טלפון סלולרי. עם השנים החלו עוד ועוד חברות לייצר ולייבא זרועות דומות אך המונח “זרועות ברקן” דבק במוצר.

איך לבחור זרועות ברקן והתאמתן לטלויזיות שברשותך?

ישנם כמה פרמטרים לבחירת זרוע ברקן טובה בין אם מדובר בזרוע מפרקית לטלויזיה בלבד או כחלק מהשלמת מראה מערכת הקולנוע הביתי שברשותך. הפרמטר הראשון והחשוב מכולם הוא – בטיחות. ודאו כי בחרתם זרוע המתאימה לגודל הטלויזיה שברשותכם (העזרו במפרטים הטכניים המופיעים בקטלוג המוצרים). הימנעו מרכישת זרועות ברקן לטלויזיה 32 אינץ’ אם ברשותכם 52 אינץ’ לדוגמה, זה כלל בסיסי שאמור להיות ברור לכל. בנוסף, רצוי לבדוק כי ישנו תקן ישראלי או אירופאי לזרוע שברצונכם לרכוש. זרועות ברקן ללא תקן עלולות להיות מאד מסוכנות, אולי הן לא יעמדו בעומס, יתעקמו ובמקרים קיצוניים אף יתנתקו במפרק ויקרסו. הדבר אינו מהווה סכנה לטלויזיה בלבד אלא לבטחונכם ובטחון בני ביתכם.

טיפ קטן

ברכישת זרוע מתכווננת ברקן, שימו לב שסט הברגים מתאים למסך שברשותכם. חשוב לזכור, ישנם מקרים בהם סט הברגים המגיע עם הזרוע אינו מתאים למסך הספציפי שברשותכם. במקרה כזה, אם אינכם נעזרים בשירות מתקין טלויזיות המחזיק מלאי ברגים לכל תרחיש, אין מנוס אלא לחפש את הברגים המתאימים בחנות טמבור או כל חנות העוסקת במכירת ברגים ואביזרים נלווים. בנוסף בררו כי הזרוע מותאמת לדגם הטלויזיה הספציפי שלכם, חוסר התאמה בין הזרוע לטלויזיה עלול להיות מסורבל במקרה הטוב ומסוכן במקרה הגרוע. כמו כן, בדקו את האחריות ומה בדיוק היא מכסה. לרוב, לקוחות העומדים בפני השיקול של איזו זרוע לרכוש עבור מסך הטלויזיה, נוטים לשכוח את העובדה כי ישנם מכשירים המחוברים לטלויזיה; מכשירים כגון, DVD, ממיר וכו’. מומלץ לשקול רכישה של מדף למכשירים אלו. זרועות ברקן לרמקולים הן רעיון לא רע במידה וברצונך לתלות רמקולים על הקיר ואין ברשותך מתלה מתאים לכך.

מדוע מומלץ להזמין מתקין טלויזיות מקצועי?זרועות ברקן - מתקין טלויזית - התקנת טלויזיה על זרוע ברקן שיווק

ככלל, התקנת טלויזיה אמנם נראית מלאכה פשוטה אך התקנת טלויזיה באופן חובבני עלולה לעלות ביוקר. מתקין מורשה זרועות ברקן הינו מתקין טלויזיות מורשה ומקצועי בתחומו. התקנת טלויזיה כרוכה בדיוק, עריכת חישובים וזהירות רבה, על אחת כמה וכמה כשפינת הטלויזיה כוללת לא רק את הטלויזיה אלא מערכת קולנוע ביתית שלמה. במקרים אלה, חיבור המסך לטלויזיה עלול לעבור דרך הרסיבר של מערכת הקולנוע וחיווט לא נכון עלול שלא להפיק את הפוטנציאל המקסימלי של המערכת והטלויזיה. חשוב לציין כי מתקין טלויזיות מקצועי אמור להתמקצע גם בהתקנת מערכות קולנוע ביתי.

  • דיוק – על פי בקשת הלקוח, מתקין טלויזיות מקצועי ישאף למצוא את הפתרונות לבקשת הלקוח. במקרה של התקנת זרוע ברקן מתכווננת, לעיתים תכופות יש צורך בעריכת חישובים שיבטיחו את פתיחת הזרוע באופן חופשי. כמו כן, כיוון שהזרועות לא בהכרח ממוקמת במרכז הטלויזיות והלקוח מבקש שהטלויזיה תמוקם במקום ספציפי, יש צורך רב בדיוק מקסימלי.
  • חישובים – התקנת טלויזיה כרוכה בחישובי גבהים ורחבים שיבטיחו התקנה במיקום הרצוי. התקנת טלויזיה על פי חישוב לא נכון עלולה לעלות ביוקר. טעות של כמה סנטימטרים בודדים, במידה וקריטי, לא תאפשר התקנה מחדש במיקום הרצוי שכן קדיחת חורים חדשים בצמוד לחורים קיימים עלול להחליש את תפס הזרוע לקיר, מה שיגביר את הסיכוי להתתלשות הזרוע בבוא מן הימים, הודות למנוף ועומס המשקל שנוצר בפתיחת הזרוע. מאד רצוי להשתמש בשירותיו של מתקין טלויזיותמקצועי.
  • זהירות – כמו כל קדיחה בקיר, זהירות רבה נדרשת על מנת להבטיח שקידוח הקיר לא יחורר צינור מים או חשמל. מתקין טלויזיות מקצועי ידאג לבדוק את הסביבה הסמוכה לאזור ההתקנה ולסרוק את האזור מבחינת צנרות חשמל, מים, עובי הקיר וכו’.

 

איפה ניתן לרכוש זרוע ברקן?

זרועות ברקן לטלויזיה ניתן לרכוש במגוון רשתות השיווק, חנויות מתמחות מערכות סטריאו וציוד לקולנוע ביתי או ישירות ממתקין טלויזיות עצמאי. עם זאת, ראוי לציין שברכישת זרוע ברקן מרשתות האלקטרוניקה, לרוב, למוכרים בחנויות כמה חסרונות. חיסרון ראשון – מקצועיות. מוכרי הרשתות מוגדרים אנשי מכירות יותר מאנשי מקצוע כך שניתן להעזר בייעוץ מקצועי על ידם אך בערבון מוגבל. ללמוד אודות המוצר זה דבר אחד בעוד להתנסות בהתקנה תוך מציאת פתרונות למצבים בעייתיים הוא דבר אחר. חיסרון שני – תמריץ. כמובן שהתמריץ להעניק ללקוח את הפיתרון האולטימטיבי לוקה בחסר ומונע ברובו רצון למכור את הזרוע היקרה ביותר ופחות רצון לספק ללקוח את הפיתרון הטוב ביותר. רכישת זרוע ברקן שלא תתאים לטלויזיה שלך עלולה לגרום למצבים לא נוחים, טרטורים וריצות מיותרות שיעלו לך בכסף ובזמן יקר.

לייעוץ מקצועי, מחירים מעודכנים, מבצעים, המלצות ופרטים נוספים, פנו אל המומחים למערכות אודיו וידאו בישראל – צוות סראונד סאונד.

052-909-7651

כתבה: 10 טיפים להתקנת טלויזיה על זרוע ברקן
באופן כללי, לא מומלץ לנסות ולהתקין זרוע ברקן באופן עצמאי. אתם עלולים להסב נזק פיזי בלתי הפיך לטלויזיה שלכם ו\או חלילה לבני ביתכם.

תגיות: זרועות, ברקן, קטלוג, לטלויזיה, e230, 33, 34, זרוע, 42, 34l, e340 ,35, זרועות ברקן לטלויזיה, מחיר, חנות, טלפון.

 

מחפשים ציוד מדיה לבית או לעסק?

הגעתם למקום הנכון. צרו איתנו קשר לפרטים נוספים

מי אנחנו

סראונד סאונד | חנות היבואן | מערכות קולנוע ביתי וסטריאו לבית.  שירותי ייעוץ, הדגמה בחנות והתקנה מקצועיים.

מאמרים אחרונים