זרוע לטלויזיה

X
מתלים לטלויזיה עם

זרועות תקרתיות

X
ראה עוד

קטגוריות רלוונטיות

X
  • מערכות קולנוע ביתי

    מערכות קולנוע ביתי (38)

    מערכות קולנוע ביתי | חנות קולנוע ביתי רשימת מערכות קולנוע ביתי אשר נבחרה בקפידה על ידי מומחי הסאונד של סראונד סאונד. ליעוץ מקצועי והתאמה אישית, מומלץ ליצור עמנו קשר ולהגיע לחנות. מערכת אודיו מותאמת, מורכבת ממגבר ורמקולים כאשר יש לבחור בקפידה את היחידות המרכיבות אותה ורמת התאימות בין הרכיבים.

אפשרויות רכישת זרוע לטלויזיה

איסוף עצמי | משלוח | משלוח + התקנה מקצועית | מחירים כוללים מע”מ.

על הזרועות החשמליות שלנו שמעת? לכוונן את המסך בלחיצה קלה על שלט רחוק. לחץ כאן לפרטים.

ליעוץ מקצועי אודות זרועות למסכי טלויזיה, פנו אלינו. צוות סראונד סאונד.

טיפים והמלצות בנושא זרועות לטלויזיה

צוות סראונד סאונד מזמין אותך לקרא מעט אודות הבדלים בין זרועות, המלצות להתקנת זרועות על הקיר והתקרה ועוד.

מעוניינים למקסם את זוויות הצפייה להנאה מהקולנוע הביתי מכל פינה בחדר?

זרועות לטלויזיה ופתרונות תלייה מתקדמים עבור מסך ה- LCD, הפלזמה או ה- LED שלכם.

שלל זרועות מתכווננות מבית זרועות ברקן ומותגים איכותיים נוספים. חברת סראונד סאונד משווקת ומספקת לכם את האפשרות לבחור בשירות התקנה מקצועית, על ידי מתקינים מוסמכי זרועות ברקן בלבד.

סראונד סאונד מודה לאלפי לקוחותיה המרוצים על תמיכתם ובחירתם בשירותיה המקצועיים. אם גם לך נמאס מחאפרים, מקומך איתנו. אנא, הרגש חופשי ליצור עימנו קשר בכל זמן ובכל שאלה.

טלויזיות תופסות הרבה מקום בסלון ובעידן שאנו חיים בו, העיצוב הנקי והאסתטי תופס יותר ויותר תאוצה ובצדק.

טלויזיות הינן אלמנטריות כמעט בכל בית היום והפתרון האידאלי לחיסכון במקום הינו זרועות לטלויזיה. כיום, ניתן למצוא זרועות ידניות למסכים (מתכווננות ידנית) וזרועות חשמליות (מתכווננות בעזרת שלט רחוק).

למה לבחור בסראונד סאונד?

בכמה מילים – מקצועיות, אחריות, אמינות. לזכותנו קהל לקוחות רחב, פרטי ועסקי כאחד, אותם אנו משרתים נאמנה מזה שנים.

סראונד סאונד מספקת שירות התקנות מקצועי לתליית מסכי טלויזיה מכל הסוגים התקנת מערכות קולנוע ביתית ועוד.

אנו מספקים שירות התקנת זרועות בעיקר באזור המרכז לרבות נתניה, תל אביב, מודיעין, ראשון לציון והסביבה.

אם החלטת להחליף את הטלויזיה הישנה ששוקלת 700 קילו (CRT), אתה ודאי מתרגש מהתקנת טלויזיה חדשה והדקה על הקיר. התקנת טלויזיה על הקיר היא עובדה מובנת מאליה בימינו.

אם הנך בעל ידיים טכניות, לא נרתע משיפוצים בקלות ויש בידיך את כל הכלים הדרושים – סביר להניח שלא תיתקל בבעיה מיוחדת בעת התקנת הטלויזיה.

מנגד, במידה והנך חושש מפגיעה במסך או מלהתקין אותו על מתקן שעלול להתנתק מהקיר ולסכן את בני ביתך – מומלץ שתעצור הכל ותזמין מתקין טלויזיות מקצועי.

התקנת מתקן לטלויזיה יכולה להיות משימה מהירה וקלה אבל עלולה להפוך בקלות למסע מפרך שתגרום לך להצטער. בעיקרון, התהליך כרוך בקידוח והברגת הזרוע בעזרת 4 ברגים לקיר, תליית הטלויזיה על התושבת וסיימת. נשמע פשוט, נכון?

מניסיון מול לקוחות רבים, תופתע לדעת שהברגת 4 ברגים לקיר עלולה להפוך לסיוט.

על מנת לעזור לך להחליט אם זו עבודה שתרצה לקחת על עצמך או להזמין מתקין טלויזיות מקצועי, הרכבנו עבורך רשימה קצרה של נקודות שראויות לקחת בחשבון.

האם ניתן להתקין טלויזיה על זרוע בתוך נישה?

ראשית, מומלץ מאד להתקין את הטלויזיה על הקיר קודם, לאפשר למתכנן הנישה לבצה מדידות מדוייקות, לאחר מכן להסיר את הטלויזיה מהזרוע ולאחסן אותה בזמן שבעל המקצוע מבצע את התקנת הנישה למסך טלויזיה. במידה וזה מתאפשר, זהו התהליך המדוייק ביותר על מנת להנות מדיוק מירבי.

במידה ולא מתאפשרת אופציה זו ובעל המקצוע כבר מתכנן את הנישה, אם ברצוננו בזרוע הטייה מתכווננת, מאד קשה לדייק לרמת מרכוז המסך בנישה ומומלץ להעזר בשירותיו של מתקין המנוסה בהתקנת מסכים בנישות.

למה לשים לב בעת תליית זרוע לטלויזיה על הקיר?

כיוון שהזרוע מקנה לנו את האפשרות להרחיק את מסך הטלויזיה מהקיר, יש להבין כי בעת הרחקת המסך, המנוף יוצר עומס על הזרוע ועל חיבורה לקיר.

לכן, במידה ובזמן הקידוח בקיר אנו מזהים כי הוא חלול או שהמקדחה מפוררת את הקיר למצב הנראה כמו חול, מומלץ לעצור ולחשוב על פיתרון אחר, הקיר בבירור שלא יוכל לשאת את משקל המסך + המנוף.

במידה וניתן, הפיתרון האידאלי במצב זה יהיה התקנת המתלה בעזרת “בורג דוך” מצידו האחר של הקיר. בורג זה נועד לשאת משקלים כבדים ביותר והינו הפיתרון המושלם להתקנת הטלויזיה על קירות חלשים.

מומלץ ביותר להעזר בשירותיו של מתקין מנוסה בהתקנות מסוג זה.

4 טיפים להתקנת מסך על קיר גבס – למה גלאי המתכות שלי משקר?

כיוון שניתן לתלות זרועות על קיר גבס במקרים מסויימים, חובה להתקין את הזרוע על ניצב הפח שעובר לאורך הקיר אך ראשית עליך לזהות היכן הוא ממוקם. גלאי מתכות נייד אמור לעזור לך במשימה אבל קשה לסמוך עליו.

גלאי יכול להפוך מהכלי השימושי ביותר בארגז הכלים שלך לסיבה שאתה מוצא את עצמך מחורר את כל הקיר. אבל, הנה ארבע טיפים שיעזרו:

  1. האט – על הגלאי להיות מכויל היטב בכדי להיות יעיל. ראשית, מקם אותו על הקיר והפעל אותו (לעיתים קרובות על ידי לחיצה ממושכת על כפתור). הנח לגלאי לאתר ולקרוא את דחיסות החומר (שאורך כשנייה וחצי) ואז הזז אותו מצד לצד באיטיות. חזור על אזור שכבר בדקת כמה פעמים על מנת לשלול את המיקום. אם מצאת את מיקום הניצב, סמן אותו בעזרת עיפרון. מצא לפחות 3 מקומות על מנת לקבל תמונה כללית כיצד הניצב רץ בקיר הגבס.
  2. איך להביס קיר גבשושי – משטח הקיר לא תמיד חלק ואידיאלי והדבר עלול להקשות על מציאת הניצבים בעזרת גלאי מתכות. במקרים כאלו, הצמד פיסת קרטון דקה על הקיר ועליו את הגלאי. גלאי איכותי אמור לחדור את פיסת הקרטון בקלות.
  3. אל תשכח את הכבלים – גם אחרי שאתה סבור שמצאת את הניצב, העבר את הגלאי שוב ושוב באזור שבחרת להתקין את הזרוע לטלויזיה על מנת לבטל את האפשרות שתפגע בכבלי חשמל או תקשורת. המסוכה הזו מהווה בעיה גם למתקין מסכים המקצועי ביותר. אמנם התקנים להנחת תשתיות כבלים מוגדרת היטב, מיקום הכבלים עלול להיות באזור לא צפוי כמו בתוך הניצב עצמו! לכן, גם אם מצאת את הניצב, חשוב לקדוח ולהבריג באיטיות רבה על מנת לזהות האם פגעת בצינור או לא. אם קראת עד כאן, בשלב זה לקוחות רבים מעדיפים שלא להסתכן ולהזמין מתקין מקצועי וחכם לעשות כן.
  4. תמיד בדוק פעמיים – גלאי מתכות עלולים לטעות לעיתים קרובות. לאחר שמצאת את המיקום הרצוי וסימנת אותו, רצוי להשתמש במברג דק בעזרתו תדקור את הנקודה עד שתיגע בניצב. את הדקירה מומלץ לעשות באופן ידני על מנת להרגיש אם מדובר בניצב או כבל כלשהו שרץ לאורך הקיר, לא היית רוצה להתחיל בהתקנה ולגלות שאתה מתקין את הזרוע ישירות לכבל חשמל או תקשורת.

איך מתאימים זרוע לטלויזיה?

התאמת הזרוע למסך הטלויזיה נעשית תוך שיקול כמה פרמטרים כשהפרמטר החשוב ביותר הוא משקל מסך הטלויזיה ושנת ייצור. נתון זה חשוב בהרבה מנתון הגודל. הסיבה לכך היא כיוון שישנן טלויזיות ישנות שזרועות המותאמות למסכים חדשים, לא יוכלו לשאת.

זרוע לטלויזיה ישנה, מסוגלות לשאת משקל רב העולה על 20 ק”ג בזכות היותן גדולות יותר וכבדות יותר. נתון חשוב לא פחות הינו מרווח החורים (הברזות), המיועדים לחיבור הזרועות, שנמצאים בגב הטלויזיה. נתון זה חשוב בגלל מיקום החורים לתלייה.

עד שנת 2009 לערך, מיקום חורי התלייה היו בקצותיו של גב המסך והמרחק בין החורים היה בסביבות ה- 63 ס”מ. טלויזיות חדישות יותר הן בעלות חורים אשר קרובים יותר למרכז והמרחק ביניהם הוא בסביבות ה- 40 ס”מ ולעיתים קרובות יותר (20 ס”מ).

לכן, הנתון הפחות חשוב הינו גודל המסך. זרועות לטלויזיה חדישות יותר, לרוב תהינה אסטתיות יותר, דקות יותר וברוב המקרים אף זולות יותר.

בעבר, חיינו בעידן בו הטלויזיה יכלה לתפוס בקלות חתיכה משמעותית מחלל החדר ולא נותרה לנו ברירה אלא לקבל זאת כמובן מאיליו. בכל בית, היה רהיט גדול בצורת קופסא, שנקראת טלויזיה, שהייתה יושבת מונחת איפשהו על מזנון בסלון או שידת טלויזיה ומקבלת את פני אורחינו כאילו הייתה רהיט דקורטיבי.

בין אם היא התאימה לעיצוב הסלון או לא, כלל לא נכלל בשיקול רכישתה, היא הייתה מונחת בבית מאחר וגודלה לא איפשר לנו לשלב אותה בחלל החדר בשום צורה אחרת.

כיום, הפתרון הטוב ביותר מבחינה עיצובית וגם מבחינת נוחיות היא תליית הטלויזיה הדקה על הקיר בעזרת מתקן צמוד קיר או זרוע מתכווננת.

מה הן יתרונות הזרועות לטלויזיה?

הודות להיותן מפרקיות, זרועות ניתנות לכוונון ימינה או שמאלה בנוסף לפונקציית הרחקת הטלויזיה מן הקיר. זרועות לטלויזיה מגיעות לרוב בצבעים שחור, כסוף ולאחרונה גם לבן וניקל (לקוחות רבים מעדיפים זרוע לבנה מדגם 34L של חברת זרועות ברקן).

ישנן זרועות בעלות גימורים מושלמים ומראה אסטטי ביותר, על כן מחירן גבוהה יחסית לזרועות לטלויזיה בעלות גימורים פשוטים יחסית. בנוסף ליכולתן להסתובב שמאלה וימינה, כמעט כל הזרועות מצויידות מנגנון הטייה המאפשר את הטיית המסך מעלה ומטה בזוית מקסימלית של עד כ- 15 מעלות ובחלק מהדגמים אף יותר.

זרוע לטלויזיה Led

מבחר הזרועות בשוק גדול מאוד ומציע פתרונות לכל מסך ובכל גודל. טכנולוגיית ה- Led (המסכים הדקים ביותר) הביאה עימה מהפכה גם בתחום הזרועות.

כיום, ניתן למצוא זרועות למסכי Led דקות במיוחד. זרוע דקה משמע זרוע שבסגירתה, עובייה לא עולה על 5 ס”מ אך עם זאת ביכולתה להיפתח לאורך לא מבוטל של 50 ס”מ ואף יותר.

למשל: זרוע לטלויזיה Led מדגם LPA20 הינה זרוע דקה במיוחד המיועדת למסכים דקים. עובייה במצב סגור 3.7 ס”מ בסה”כ ואורכה המקסימלי 65 ס”מ! אין ספק שמדובר בזרוע מדהימה ביכולותיה ותרומתה לא מבוטלת.

לא די שנתוניה מרשימים, חשיבה רבה הושקעה בפיתוחה ומפרקיה הייחודיים מבטיחים תנועה חלקה וללא מאמץ פיזי מצד המפעיל.

חברת זרועות ברקן מציעה את הנוסחה שלה לזרועות דקות למסכי טלויזיה והשיקה זרוע דגם 34L.

איפה מומלץ לרכוש זרוע לטלויזיה?

ככלל, עדיף לרכוש זרועות לטלויזיה ישירות מבעל מקצוע או חנות מתמחה למערכות קולנוע ביתי וסטריאו. ה

סיבה הפשוטה היא כיוון שלאנשי מקצוע הידע והניסיון המתאימים להתמודד מול סיבוכים ומצבים בהם איש מכירות פשוט לא מכיר או נתקל מימיו.

בנוסף, לבעל מקצוע התמריץ המתאים להתאים זרוע לטלויזיה של הלקוח באופן שיספק אותו, יעניק את המענה הנכון לבקשת הלקוח ובתמורה, ככל הנראה שהלקוח ידאג לטפח לאיש המקצוע את המוניטין על ידי המלצות חמות.

בעל מקצוע מתמחה במציאת פתרונות לעומת איש מכירות שמתמחה ב.. טוב, מכירות. באופן כללי, זרועות לטלויזיה ניתן לרכוש בכל רשת מוכרת כגון הום סנטר, מחסני חשמל וכו’. כמו כן, ניתן לרכוש “לזרועות לטלויזיה גליל” – חברה המייצרת מתקני תלייה למסכי טלויזיה וממוקמת בבני ברק.

לייעוץ מקצועי, מחירים מעודכנים, מבצעים, המלצות ופרטים נוספים, פנו אל המומחים למערכות אודיו וידאו בישראל – צוות סראונד סאונד.

זרועות לטלויזיה – שאלות ותשובות

שאלה:

אני מעוניין בזרוע מפרקית מתכווננת לטלויזיה, האם יש צורך להרכיב את הזרוע או שהיא מגיעה מורכבת כפי שמופיע בתמונות?

תשובה:

התשובה אינה לחלוטין חד משמעית והכל תלוי בניסבות. השיקול בין זרוע ברקן לזרוע לטלויזיה של חברה אחרת נתון לאותו מקרה ספציפי.

שאלה:

אילו זרועות עדיפות יותר? זרועות ברקן או זרועות לטלויזיה של חברת NB?

תשובה:

הסטנדרטים המחמירים של היום הפכים את סוגי הזרועות שציינת לבלתי ניתנים לאבחנה ממש. עם זאת, מתקינים רבים מעדיפים חברות אחרות על פני חברת ברקן עקב מורכבות התקנתן שלוקחת מעט יותר זמן.

שאלה:

כמה זמן משך האחריות על זרועות ברקן?

תשובה:

על גבי האריזות של זרועות ברקן אמורה להופיע תקופת האחריות. האחריות על זרועות ברקן הנה לכל החיים.

שאלה:

איזו זרוע לטלויזיה מאפשרת הטיה אנכית מקסימלית?

תשובה:

הזרועות של חברת ברקן בדר”כ מאפשרות הטייה אנכית מקסימלית, יש לעיין במפרט הטכני  ולוודא ששאר הפרמטרים מתקיימים ועונים לדרישתך.

שאלה:

האם יש לכם זרוע לטלויזיה בגודל 32 אינץ’  שמעניקה סיבוב של 30 מעלות בלבד?

תשובה:

כן בהחלט, הזרוע לטלויזיה שתאפשר לעשות זאת היא זרוע ברקן דגם 33.

שאלה:

מה ההבדל בין הזרועות לטלויזיה הדקות שמופיעות באתר (כלומר ממש צמודות לקיר במצב סגור) לעומת הזרועות העבות יותר?

תשובה:

הזרועות לטלויזיה העבות הינן מסיביות, יציבות יותר ומתאימות לנשיאת משקל כבד יותר לעומת הזרועות הדקות שהינן עדינות יותר ומותאמות בעיקר למסכי LED או LCD קלות.

שאלה:

האם זרוע ברקן דגם 34L תצליח להעניק סיבוב של 90 מעלות ביחס לקיר לטלויזיה של 55 אינץ?

תשובה:

לא. לצורך סיבוב של 90 מעלות לקיר נדרשת  זרוע לטלויזיה שהינה ארוכה יותר מדגם 34L של ברקן על מנת לבצע הטיה צידית של 90 מעלות. זרועות לטלויזיה דגמים SP2 | SP3 למשל.

שאלה:

רכשתי זרוע לטלויזיה של אודיו ליין ואין לי שמץ של מושג איך מתקינים.

תשובה:

אם אין לך מושג איך להתקין זרוע לטלויזיה, עדיף שלא תנסה להתקין לבד, פשוט תזמין אותנו להתקנה או כל מתקין מקצועי אחר. כך תוכל להבטיח שאינך מסכן את הטלויזיה שלך ובעיקר את בטחונך ובטחון בני משפחתך.

שאלה:

האם הזרוע המפרקית שבאתר דגם SP1 של אודיו ליין מסוגלת להעניק זוית של 90 מעלות למסך 42 אינץ?

תשובה:

זרוע לטלויזיה דגם SP1 מעניקה זוית של 90 מעלות למסכים שרוחבם אינו עולה על 96 ס”מ.

שאלה:

האם יש לכם מתקן תלייה למסכים כבדים בגודל 65 אינץ?

תשובה:

בהחלט, הדגם של מתקן התלייה המתאים לך הינו PLB-700 אך עלול להשתנות בהינתן העובדה שאנחנו מחליפים ספקים מעט לעט על מנת להעניק ללקוחותנו את הזרועות לטלויזיה האיכותיות ביותר ובמחירים האטרקטיבים ביותר.

שאלה:

ברשותי טלויזיה 42 אינץ’ ואני מחפש זרוע לטלויזיה שתאפשר תליית מסך והטייה של 90 עמלות. איך אני יודע איזו זרוע מתאימה לי?

תשובה:

ברמת העקרון, יש למדוד את רוחב המסך, לחלק בשתיים ולודא שאורך הזרוע לטלויזיה במצב פתוח = גדול יותר מחצי רוחב המסך בחמישה ס”מ לפחות. כך תוכל להבטיח שבמצב מקביל לקיר, תקבל זוית של 90 מעלות ללא חשש.

שאלה:

לצורך התקנת מסך פלזמה, האם אתם ממליצים על מתקן תלייה lcd מדגם מסוים או שכולם אותו דבר?

תשובה:

ישנם סוגים רבים ושונים של מתלים צמודי קיר לתליית טלויזיות. לרוב הינם טובים, אבל השאלה היותר משמעותית היא האם הם מתאימים לצרכיך? ישנם מתלים בעלי שטח אחיזה לקיר קטן יחסית לאחרים, מה שמגביל את אפשרויות ההתקנה של מסך הפלזמה או LCD, וזאת מכיוון שככל ששטח האחיזה קטן יותר אחיזה מהימנה תתאפשר רק לקירות בטון (או קירות חזקים ועבים). הודות ולא מעט קירות בארץ הם בלוקים, המלצתנו היא לרכוש מתלה צמוד קיר בעל שטח אחיזה גדול ומתאים לגודל המסך.

שאלה:

ברשותי טלויזיה 42 אינץ’ ואני מחפשת זרוע תלת מפרקית או דו מפרקית שתאפשר להטות ולסובב את הטלויזיה 90 מעלות לכל כיוון. בגלל המבחר הגדול איני יודעת איזה סוג הכי כדאי לי לרכוש. אשמח לשמוע מה ההבדלים בין הזרועות השונות.

תשובה:

נכון, נושא ההבדלים בין הזרועות עלול לבלבל לא מעט והועלה במדור זה מספר פעמים כך שתוכלי למצוא כאן את התשובה. נוסיף רק שמומלץ לשים דגש על בחירת זרוע תלת מפרקית עם שטח אחיזה גדול ככל שניתן לקיר. שטח האחיזה הגדול מבטיח התקנה חזקה ובטוחה כמעט על כל סוג של קיר.  זרועות שאינן בעלות שטח אחיזה גדול מספיק, אמנם טובות ובטוחות, אך אנו ממליצים להתקין אותן אך ורק על קירות בטון או בלוקים עבים.

שאלה:

אני זקוקה לזרוע לטלויזיה ואני לא ממש יודעת איך לבחור.

תשובה:

ככלל, צריך לוודא שמפתח הברגים שבגב מסך הטלויזיה מתאים לזרוע הרצויה, שהקיר יכול לשאת את מומנט המשקל שהטלויזיה והזרוע יפעילו. מן הסתם נמליץ על התקנה מקצועית – כך תבטיחי התקנה בטוחה והמתקין יגיע עם מבחר של זרועות מהן תוכלי להתרשם ולבחור במקום.

שאלה:

האם אפשרי להתקין מסך פלזמה על קיר גבס? האם זה ניתן ובטיחותי?

תשובה:

באופן כללי, התקנת מסך פלזמה על קיר גבס אפשרית אולם ההתקנה אינה סטנדרטית ופשוטה ולכן מומלץ להעזר במתקין טלויזיות מוסמך ומקצועי. כמו כן, ב-99% מהמקרים לא ניתן להתקין זרועות תלת מפרקית על קירות גבס הודות למומנט המשקל הגדול שמופעל על הקיר בעת הרחקת המסך ממנו. על מנת להתקין מסך פלזמה על קיר גבס יש להצטייד בדיבלים מיוחדים ותקניים המתאימים לקירות גבס אשר אוחזים בקיר מצדו השני ובנוסף יש לבצע אחיזה של המתלה לתומכי המתכת שעוברים בקיר בעזרת ברגים חודרים. במקרים רבים התקנה כלל לא תתאפשר ויהיה צורך להזמין איש גבס על מנת לבצע את החיזוקים המתאימים בקיר. לסיכום, איני ממליץ לבצע התקנת מסך פלזמה על קיר גבס אם אינך מומחה.

שאלה:

יש לי מסך פלזמה 42 אינץ’ ואני רוצה להחליף אותו ל- 50 אינץ’. האם אני חייבת להחליף גם את המתלה או הזרוע גם כן?

תשובה:

היות ועל זרוע פועל מומנט משקל גדול יותר מאשר על מתלה צמוד קיר, אל נחשוב שאין הבדל. מעבר לכך, אם המתלה מתאים בגודלו למפתח הברגים שבגב מסך הפלזמה החדש והוא מחוזק היטב לקיר אז לא צריכה להיות בעיה ברמת העקרון. בכל מקרה כדאי כמובן להשתמש בשירותיו של מתקין טלויזיות מוסמך.

שאלה:

האם ניתן להתקין מסך LCD בגודל 32 אינץ’ על קיר גבס?

תשובה:

כן בהחלט, אולם יש לעשות זאת בעזרת איש מקצוע מוסמך. באופן כללי ישנם דיבלים מיוחדים ותקניים לצורך תליית מסך פלזמה ואו lcd על קירות גבס. אבל, אין הדבר מבטיח התקנת כל סוג של מסך בעזרת כל סוג של מתלה.

ליעוץ מקצועי, פרטים והצעות מחיר, צור קשר בטופס או טלפן: 0507958164

טיפים והמלצות

מאמרים בנושא זרועות לטלויזיה ומסכי מחשב

X

משפצים? מתחדשים? כנסו כאן לטיפים והמלצות בעולם האודיו וידאו

מעמד רצפתי שחור כפול 1800B

מעמדי טלוויזיה

מאז שהטלוויזיה חדרה לחיינו בשנת 1966, נראה חדר האורחים שלנו אחר לגמרי ולא רק הוא. בכל בית יש היום אביזרים וחדרים מיוחדים לצפייה בטלוויזיה והרוב

קרא עוד »
זקוקים לעזרה?

יצירת קשר מהירה

X