רמקולים למקלחת מוגני מים

רמקולים למקלחת מוגני מים

רמקולים למקלחת מוגני מים – לתפוס ראש באמבטיה

אחד הפינוקים הכי גדולים היום, לאנשים שלא רוצים לוותר על שום דבר, אם הם יכולים להתענג על הרגע, הוא רמקולים למקלחת מוגני מים. יש אנשים שנכנסים לאמבטיה לעשות מקלחת, יש אנשים שעושים אמבטיה עם עלי ורד ושמפניה ויש אנשים שרוצים להתלקח עם “המבול” מעל הראש של המים החמים או הקרים (באמצע הקיץ( וגם לשמוע מוזיקה. מצוין. נשמע טוב ובעיקר כשלא חודרים לרמקולים מים.

יש אנשים שרואים בכך חוויה שמימית. אלה הם האנשים שלא מסוגלים בלי מוזיקה. שזזים ממקום למקום עם רמקולים בסמארטפון ותמיד כשפוגשים אותם הם מקשיבים למשהו או יותר נכון לאיזו מוזיקה. הם משוגעים על הקטע של להתקלח עם מוזיקה. זה נשמע כמו איזה סוג של “מחול המים” וזה בהחלט עשוי להיות דומה. תארו לעצמכם אותכם מתקינים במקלחת הפרטית שלכם רמקולים שקועים למקלחת. מי יעצור אתכם מלהקשיב למוזיקה. אין סיכוי. זה הכיף הכי גדול. עוצמים את העיניים ושוקעים לתוך המוזיקה ובינתיים מתקרצפים. כיף גדול.

רמקולים מוגני מים למסיבה בבריכה

מי שיש לו בריכה בבית והוא עורך בה מדי פעם מסיבות, או משכיר אותה למסיבות בריכה בוודאי חייב רמקולים מוגני מים במקום. כלומר- חייבים מוזיקה והאפשרות היחידה שאפשר לשמוע אותה היא אם מתקינים רמקולים שמים לא עושים להם כלום. המים ימשיכו לזרום והרמקולים מספיק מוגנים כדי להמשיך ולנגן את המוזיקה.

בהרבה מסיבות בריכה או חתונות בריכה אפשר לשמוע מוזיקה ולהבין שזה באמת בוקע מרמקולים מוגנים כי חשמל ואלקטרוניקה ורמקולים לא הולכים ביחד עם מים.

מוצרי אלקטרוניקה רבים המיוצרים היום כמו רמקולים למקלחת מוגני מים או רמקולים לבריכה, עשויים כדי להפיק מהחיים כמה שיותר. אם עד לפני כמה שנים לא היו רמקולים למקלחת מוגני מים, ואנשים נאלצו לאלתר כל מיני מגברים וחוטים כדי לארגן מוזיקה בבריכה, ולהגן על הרמקולים. היום הם לא צריכים לעשות כלום. הרמקולים מיועדים לבריכה או למקלחת ויש להם את כל ההגנות שהם צריכים.

רמקולים לגינה- כי אין כמו מוזיקה בשקיעה…

אנשים מתחברים למוזיקה בכל מיני מצבים. לדוגמה אם אתם גרים בבית ומארחים מדי פעם, אחד הדברים הכי חשובים באירוח זו האווירה שאתם יוצרים. אין אווירה בלי מוזיקה. אבל אתם חוששים להוציא את הרמקולים הרגילים שיש לכם החוצה, אתם פוחדים שהם יירטבו כי במקרה ממש היום היה אצלכם גנן בגינה והשקעה, והיא בטח עוד רטובה וזה כבר קרה לכם והרס לכם את הרמקולים, אבל אם אתם באמת אוהבים לארח ומוזיקה היא חלק מהעניין הקבוע שלכם ושל האורחים שלכם, עדיף שפשוט תרכשו רמקולים למקלחת מוגני מים, אז תוכלו גם להתקלח ולזרום עם המוזיקה וגם תוכלו להעביר אותם לחצר בשעת הצורך.

רמקולים מוגני מים הם פריט חובה לכל מי שמוזיקה היא חלק חשוב מהחיים שלו והוא לא יכול בלעדיה גם סתם כשהוא חוזר הביתה ורוצה לשבת בגינה ולצפות בשקיעה וגם כשהוא רוצה להתקלח אבל להרגיש בעננים.

האם תשמחו להתקלח עם מוזיקת רקע?

מוזיקה במעליות כבר יש, עכשיו גם במקלחות. אנשים שלא יכולים בלי מוזיקה ושהיא נמצאת בהעדפה גבוהה אצלם, רוכשים עכשיו רמקולים למקלחת מוגני מים בבית או לחצר או לגינה במרפסת, כי הם רוצים שם גם לשמוע מוזיקה. הם רוצים לשמוע בכל מקום.

זה לא מוזר בכלל. אנשים שחייבים מוזיקה כשהם עושים פעולות מסוימות, מרגישים טוב מאוד כמה המוזיקה תורמת להם ולכם הם רוצים אותה אתם. גם מחקרים רבים מצביעים על הקשר הישיר בין סיפוק, שמחה והנאה לבין מוזיקה.

הנה כמה עובדות: כוחה של המוזיקה בשמחה או עצב הוא עצום. היא מסייעת בבעיות של לחץ דם ובעיות לב. האזנה למוזיקה משפיעה על אזורים רבי במוח ועוזרת לאנשים לתפקד. מוזיקה משמחת אנשים וזה קורה מיד. במחקר שנעשה הוכח כי אנשים אחרי 12 דקות של האזנה למוזיקה כבר דיווחו על שיפור במצב הרוח שלהם.

אם לא די בכך מסתבר כי נוריונים בקליפת המוח הפועלים בביצוע מטלות קוגנטיביות, אחראיים גם על עיבוד מוזיקה. אי אפשר לדעת מה יקרה אחרי שתקשיבו למוזיקה במקלחת שלכם. בעוצמה גבוהה מתחת למבול מים וקצף בריח לבנדר או טובלים באמבטיה עם וורדים אדומים, בקיצור החיים הטובים.

רואים צבעים שומעים מוזיקה

יש סיכוי שאם תתקינו רמקולים למקלחת מוגני מים, תקשיבו למוזיקה ותתחילו לראות צבעים. זה מה שקורה לעתים לאנשים שמחוברים למוזיקה בכל נימי נשמתם. במחקר שנעשה בארה”ב ובמקסיקו, קישרו חלק מהמשתתפים האזנה למוזיקה עם אסוציאציות רגשיות. במוזיקה עצובה הם ראו צבעים שחורים ובמוזיקה שמחה הם ראו צבעים חזקים וחיים.

וחוץ מזה לשמוע מוזיקה זה גם לעבור איזה שהוא מסע של זיכרונות ותמונות. זה יכול לגרום לגעגוע, להתרגשות, צמרמורת, רגשות אהבה. למוזיקה יש כוח לגלות לכם מה אתם מרגישים. תארו לעצמכם גם מוזיקה, גם צמרמורת וגם מים חמים. מושלם.

מחפשים מערכת שמע איכותית לבית או לעסק? הגעתם למקום הנכון.

מחפשים ציוד מדיה לבית או לעסק?

הגעתם למקום הנכון. צרו איתנו קשר לפרטים נוספים

מי אנחנו

סראונד סאונד | חנות היבואן | מערכות קולנוע ביתי וסטריאו לבית.  שירותי ייעוץ, הדגמה בחנות והתקנה מקצועיים.

מאמרים אחרונים