4 דרכים לשפר את איכות סאונד הטלויזיה

בחירת מערכת קולנוע ביתי
קטלוג

מוצרי אודיו ומערכות שמע

X
  • רסיברים קולנוע ביתי

    רסיברים קולנוע ביתי (28)

    רסיברים לקולנוע ביתי רסיבר הוא לב ליבה של מערכת קולנוע ביתית. הודות והרסיברים של היום מתקדמים ביותר טכנולוגית, בחירה נכונה מסייעת במניעת מפח נפש והחלפת רסיבר שלא מתאים לצרכי העתיד. סראונד סאונד שמחה לסייע לך בבחירת הרסיבר שיתאים לעבודה לאורך זמן. התקשרו עכשיו להתייעץ עם איש אודיו מקצועי , או צור קשר בטופס או בטלפון ישיר: 050-7958164.
  • מערכת סטריאו

    מערכת סטריאו (28)

    מערכת סטריאו ביתית אם אתם מחפשים מערכת סטריאו? הגיעו אלינו לחנות סטריאו להתרשם ממבחר מערכות סטריאו לבית, מערכות שמע לבית, רמקולים מומלצים למוזיקה לסלון, מובטחת לכם חוויה מדהימה. תמצאו בהדגמה בחנות מערכות סטריאו בתקציבים שבין 3,500-90,000 ש"ח
  • רמקולים רצפתיים

    רמקולים רצפתיים (28)

    רמקולים רצפתיים סראונד סאונד יבואנית ומדגימה בחנות מגוון רמקולים רצפתיים בעלות תועלת הגבוה בארץ, מייעצת ומכוונת לגבי הרמקול המומלץ עבורכם, ושידוך נכון למגבר מתאים, כולל אפשרות התקנה

אופציות עבור כל חדר, סגנון חיים, ותקציב

סראונד סאונד מדגימה בחנות את מגוון האפשרויות הקיימות, ומלווה אתכם צעד אחר צעד בבחירת המערכת הרצויה

רמקולים לטלויזיה

במידה ורכשתם טלויזיה HD לאחרונה, אתם נהנים מאיכות תמונה מדהימה – אבל הרמקולים בבסיס המסך אינם מסוגלים להפיק את הסאונד שישלים לחווית קולנוע ביתי ראויה ואף לעיתים נכשלים במתן קול ברור מספיק שמאפשר להבין את האמר בקלות. במאמר הבא, נתאר 4 גישות שונות שניתן לנקוט על מנת לשפר את איכות השמע של הטלויזיה באופן משמעותי, החל מאפשרויות מינימליסטיות פשוטות ועד מערכת קולנוע ביתי קומפלט.

1. פתרון סאונד בר

יתרונות רמקול “סאונד בר” (או, “מקרן קול“): מחמיאים למסך הטלויזיה השטוחה, ודורשים מינימום של מרחב וחיבורים. רוב הדגמים אפילו מציעים מערכת הגברה פנימית, משמע הציוד המשלים היחיד לו תזדקקו יהיה ממיר כבלים ואו, נגן DVD או בלו ריי (Blu-ray Disc™), ורמקול סאב וופר שיעניק את עומק הצליל בתדרים הנמוכים. רוב הדגמים כיום כוללים סאב וופר – בדרך כלל אלחוטי.

חסרונות:

  • לא באמת מספק חווית קולנוע ביתי, אלא משהו בסיסי ביותר.
  • אינו מתאים לחללים שמעבר לגודל 30 מ”ר (יש לקחת בחשבון גם את החלל של המטבח + פינת אוכל)
  • אינו מסוגל לתת מענה (אפילו לא בסיסי) למי שמעוניין בחוויה של מוסיקה

2. מערכת סטריאו

הוספת רמקולים סטריאו (2 רמקולים קדמיים בלבד) לטלויזיה שלכם היא דרך מעולה ליהנות מסאונד דינמי לכל סוג של חלל. הם דורשים חיווט מינימלי יחסית, ומציעים אפשרויות מיקום נוחות. בנוסף, תוכלו לבחור בהתקנה שמתאימה לכם ביותר: רכישת מגבר סטריאו שכולל את כל החיבורים למרכיבים שלכם; התאמת רמקולים מדפיים על מנת לחסוך במקום, או רמקולים רצפתיים (המתאימים לחללים גדולים יותר) לטובת סאונד עשיר עבור המוסיקה האהובה עליכם. תוכלו גם לבחור אם להוסיף למערכת רמקול סאב וופר רצפתי לתוספת  בס עמוק ומרגש להנאה מקסימלית מסרטים ו\או משחקים בקונסולת המשחק (כמו סוני פלייסטיישן, Xbox או Wii).

מערכת סטריאו עשויה להתאים לכם במידה ו-:

  • אתם מעוניינים לשפר את איכות הסאונד של הטלויזיה, ואתם מעוניינים לשמוע מוסיקה באיכות גבוהה. (אינו מתאים להפקת צליל היקפי סראונד)
  • מתאים לחללים גדולים
  • מספק חווית צפייה בסרטים שעדיפה בהרבה על מקרן קול (סאונד בר)
  • ניתן להתאמה לכל סוג גודל של חלל
  • מאפשר הצבת הרמקולים על השידה/ לצידי השידה ומיקום המגבר בתוך השידה (באופן נסתר)
  • הזרמת מוסיקה ונגינה באמצעות אפליקצית שליטה ייעודית או חיבור נגן CD  או פטיפון
  • אתם מעוניינים בהתקנה פשוטה למדי, ללא הרצה של כבלי רמקול רבים ברחבי החדר. הודות לעובדה שמדובר בזוג רמקולים ורסיבר, המערכת לא דורשת חיווט רב.

3. סט מערכת שמע

מערכת שמע יכולה להיות בפורמט 5.1 עם צליל הקפי סראונד,  מערכות אלו כוללות 5 רמקולים קומפקטיים, מרכז שליטה ראשי (בדרך כלל עם DVD או נגן בלו ריי מובנה), ורמקול סאב וופר אותו ניתן להסתיר בפינת החדר. דגמים מסוימים מגיעים עם הכנה לרדיו, נקודת עגינה ל- iPhone ורמקולים אלחוטיים אחוריים להשלמת הסאונד ההיקפי. בין המותגים המובילים שמשווקים מערכות אלו: YAMAHA .LG, Sony, Panasonic ועוד.

ייתכן שתרצו לבחור במערכת משולבת במידה ו:

  • אין ברשותכם מקום רב עבור הרכיבים. בעזרת רמקולים קטנים ומרכזי שליטה קומפקטיים, המערכות הללו הגיוניות עבור חדרים קטנים.
  • הנכם מעוניינים בכמה טכנולוגיות חדישות. חלק מהדגמים כוללים כמה יכולות די נחמדות כמו הזרמת מדיה דרך הרשת הביתית.
  • אתם מעוניינים במערכת קולנוע ביתי והתקנה פשוטה. מערכות השמע הקומפקטיות הללו דורשות התקנה מעט יותר מסובכת משתי האפשרויות הקודמות. אבל, אם אין לכם בעיה עם העברת חוטים מצד אחד של החדר למשנהו, הן מעניקות את הדרך הפשוטה – ולעיתים הזולה ביותר – להנות ממערכת שמע בסראונד. המערכות בדרך כלל מגיעות עם חוטי רמקול צבעוניים, ואם אין לכם ידיים שמאליות, בדרך כלל ניתן להשלים את התקנתן בפחות משעה. חלק מהדגמים אף מציעים רמקולים אחוריים אלחוטיים – מרכז הבקרה מעביר אותות שמע לרמקולים, כך שלא תצטרכו לחווט את הרמקולים האחוריים ולהריץ כבלים בקירות.

4. מערכת קולנוע ביתי בחלקים

מערכת שמע שמורכבת מרכיבים נפרדים מעניקה לכם את צליל הקולנוע הביתי הטוב ביותר שניתן, אבל בדרך כלל דורשת את החלל הרב ביותר. מערכות אלה בדרך כלל כוללות בין 5 ל- 7 רמקולים קטנים עד בינוניים, תלוי בגודל החדר וסוג המערכת. כמו כן, המערכת כוללת רמקול סאב וופר, רסיבר קולנוע ביתי, ונגן מדיה (DVD, בלוריי, סטרימר, קונסולת משחקים וכו’). זכרו שהמערכת דורשת העברה של חוטים לאורך הקירות (או מתחת לריצוף, או מעל התקרה – דרושה הכנה מראש) על מנת לחבר את הרמקולים ההיקפיים שבלעדיהם לא תוכלו ליהנות מסראונד אמיתי.

מערכת קולנוע ביתי בחלקים היא הבחירה הנכונה במידה ו:

  • יש לכם חדר גדול. אין דבר שממלא את חלל החדר הגדול טוב יותר מאשר סט רמקולים בינוניים – גדולים, מונעים על ידי רסיבר קולנוע ביתי ייעודי.
  • אתם נהנים מהאזנה מרובה למוסיקה. מוסיקה מציבה אתגר למערכות השמע לא פחות מסרטים. רמקולים איכותיים ורסיבר טוב מאפשרים לכם לחוות את המוסיקה האהובה עליכם עם צליל חזק וחד במיוחד.
  • אתם מעוניינים בגמישות מירבית. בחירה במערכת קולנוע ביתי בחלקים, פותחת בפניכם אופציות רבות. רסיברים למערכות קולנוע ביתי רבים מאפשרים האזנה רב-ערוצית לשמיעה בחדרים מרובים (לרוב בשימוש עם רמקולים חיצוניים לנגינה בחצר\גינה\מרפסת). כמו כן, תוכלו לבצע חלופות יצירתיות, כמו שימוש ברמקולים שקועי קיר (בדרך כלל דורש התקנה מסובכת יותר – מומלץ להתייעץ עם בעלי המקצוע המקצועיים של צוות סטריאו סאונד). בבחירת מערכת מסוג זה, תוכלו להנות מפוטנציאל שידרוג והרחבה בהמשך הדרך.
  • מחפשים חווית שמע וסרטים גבוה.

מחפשים רמקולים לקולנוע ביתי במחיר שפוי? צוות סראונד סאונד מזמין אתכם להתרשם ממגוון רמקולים בתצוגה: רמקולים שקועיםרמקולים רצפתיים איכותיים ועוד. צרו עמנו קשר עוד היום: 0507958164

מחפשים ציוד מדיה לבית או לעסק?

הגעתם למקום הנכון. צרו איתנו קשר לפרטים נוספים

מי אנחנו

סראונד סאונד | חנות היבואן | מערכות קולנוע ביתי וסטריאו לבית.  שירותי ייעוץ, הדגמה בחנות והתקנה מקצועיים.

מאמרים אחרונים