עמוד נירוסטה לטלוויזיה או מתלה קיר?

מעמד לטלויזיה 600

עמוד נירוסטה לטלוויזיה או מתלה קיר?

אין היום כמעט בית שלא מתהדר בכמה מכשירי טלוויזיה, שצריכים מן הסתם גם פתרון לתלייה או להצבה, כדי שיהיה נוח להביט בהם. מאז חדרה לחיינו בשנות ה- 70 אנחנו הופכים להיות יותר ויותר מחוברים אליה, שלא לדבר על תקופת הקורונה שהדבר היחידי שהציל את השפיות של המבודדים הייתה הטלוויזיה.

ובעניין אביזרים ופתרונות של הצבת הטלוויזיה בבית, חשוב לומר כי מאז שהכרנו אותה בשחור לבן, עברו הרבה מזנונים בבתים הישראלים ומה שהיה המזנון הצמוד לקיר המיועד למוצרי קרמיקה ופורצלן, הפך ברבות השנים למזנון ארוך וצר שכל מה שחשוב היה הוא התאמתו להצבה של טלוויזיה בדיוק במיקום בו היא צריכה להיות.

וככל שהבית שלנו הופך לאולם קולנוע עם כל אפשרויות הצפייה המשוכללות, כך גם המעמדים או אביזרי התלייה של המכשיר הזה הם אין סופים והיום אפשר לנצל גם את הציוד החדש ולנצל אותו להציב את הטלוויזיה במקום של כבוד בבית.

האם לבחור באיזה עמוד נירוסטה לטלוויזיה או מתלה קיר? התשובה היא לגופו של כל חלל והאם מדובר בחדר טלוויזיה או בחדר אורחים מרווח.

עמוד נירוסטה וסטנדים להצבת טלוויזיה

הפלזמה לא כובשת רק את חיי הסלון הביתי שלנו, אלא מככבת בכל נוכחות של חברות ועסקים גם בחוץ, אם זה לצורך הקרנת סרטוני תדמית, הדרכה, פרזנצטציות, כנסים ותערוכות ומיצגי מולטימדיה ועוד.

יש חברות המציעות עמודי נירוסטה מעוצבים להצבת הפלזמה, הכי מודרני, מתכוונן ובגובה העיניים בכל אירוע שלהם.

מדובר על שימוש במוצרי מולטימדיה שמשמשים היום כמעט כל עסק או חברה מחוץ לאולמות או למקומות בהם יש מקום להצבת טלוויזיה. הציוד להצבת הטלוויזיה מאפשר להם לנצל את נוכחותה בכל מקום ללא תלות בריהוט או בשידות שיש במקום.

יש גם סטנדים ריצפתים למסכי LCD או לד. אלה מאפשרים את התקנת המסך אם אין לכם מזנון או שידה למקם עליה את הטלוויזיה וגם אין קיר עליו אפשר לתלות אותה.

תוכלו לבחור את הפשוטים ביותר או את המורכבים יותר.

הלוק של עמודי נירוסטה הוא בעיצוב תעשייתי שמתאים לכל בית ולא חשוב מה הסגנון העיצובי שלו, והוא הופך לחלק המודרני בכל בית בין אם מדובר בעמוד נירוסטה ובין אם מדובר במתלי קיר לטלוויזיה.

כדי לעין בקטלוג של עמוד נירוסטה לטלוויזיה או מתלה קיר, חשוב לגלוש לאתרים של חברות העוסקות בציוד כמו סטנדים ומעמדים לטלוויזיה.

יש מבחר עצום המציע פתרונות שונים להצבת הטלוויזיה.

נירוסטה – חומר הגלם העיצובי בעידן הדיגיטלי

בעידן הדיגיטלי הסגנון העיצובי השולט בבתים הוא עיצוב מודרני. יש תמיד קשר בין מה שקורה בטכנולוגיה ובמדע לבין סביבת החיים שלנו.

בתקופה בה היו מלכים ונסיכות, הבתים נראו כמו ארמונות ובתקופה בה אנחנו גולשים בסמארטפון ומתנהלים עם אפליקציות, חדר הטלוויזיה שלנו נראה הכי משוכלל שיש ובצדק.

נירוסטה הוא חומר שתחילה שימש בבתים כמשטחי מטבח ועד היום הוא משמש לצורך כך במטבחים תעשייתיים.

זהו חומר אציל, שתמיד נראה טוב, תמיד מבריק , לא מחליד ולא מעלה קורוזיה ולכן הוא משתלב יפה גם במעמדים שונים בבית וגם בריהוט המשולב עם נירוסטה בשולחנות ועוד.

עמודי נירוסטה הם המילה האחרונה להצבת טלוויזיה ויש אותם בדגמים שונים. חלקם ניתנים לכוונון כך שאפשר לכוון את הטלוויזיה ממש מולכם, הכי נוח שיש.

חשוב גם שאת הטלוויזיה שלכם תציבו בחלל שלא חודרת אליו השמש, שכן הסנוור שלה עלול להפריע לכם לצפות בטלוויזיה.

ויש בתים שגם אם הם מעדיפים חדר אורחים בחלל פתוח ונקי מכל ריהוט וקישוטים, הם ירצו לתלות את הטלוויזיה על הקיר ולכן יש היום גם היצע של עמוד נירוסטה לטלוויזיה או מתלה קיר.

קשה לומר מה עדיף על מה, זה עניין מאוד ספציפי.

זרועות לטלוויזיה ואביזרי תלייה

יש היום היצע רחב של מוצרי ואביזרי תלייה לטלוויזיה, למי שמעדיף להביט רק עליה ולא להניח אותה על שידה או מזנון. יש דגמים שונים של זרועות לטלוויזיה ומחירן נע בין החל מ- 190 ₪ ועד 1750 ₪.

לדוגמה זרוע לטלוויזיה דגם 2035. זוהי זרוע מפרקית כפולה, המיועדת למסכים כבדים וגדולים במיוחד. יש לה הטיה של עד 70 מעלות מכל צד בהתאם לגודלו של המסך. היא בעלת מפרק ייחודי המאפשר ציוד , מתאימה למסכים בגודל של 40-50 אינצ’, יש לה גם אלמנט לאגד את החוטים. היא עשויה מאלומיניום ומשווקת גם בגימור כסוף.

זרוע בעלות של 780 ₪. זרוע כפולה מסוג אקורדיון עם 4 דרגות חופש. מתאימה למסכים עד 9 אינצ”. עם הטיית זווית של 15 מעלות. מתאימה למסכים עד משקל של 70 קילו. מאפשרת צידוד של עד 60 מעלות. המרחק שלה מהמסך במצב סגור הוא 7 ס”מ.

זרוע מבית THIN 245. זרוע דו מפרקית, אולטרה דקה שאפשר לתלות במרחק של 3.5 ס”מ מהקיר. זווית הטייה של 180 מעלות. פלס מובנה. משווקת בצבע אלומיניום כסוף.  עולה 1,750 ₪.

מחפשים ציוד מדיה לבית או לעסק?

הגעתם למקום הנכון. צרו איתנו קשר לפרטים נוספים

מי אנחנו

סראונד סאונד | חנות היבואן | מערכות קולנוע ביתי וסטריאו לבית.  שירותי ייעוץ, הדגמה בחנות והתקנה מקצועיים.

מאמרים אחרונים