כבל HDMI

כבל HDMI איכותי לקולנוע ביתי

קטלוג כבלים HDMI”

חווה עולמות שעינייך מעולם לא ראו אנו מוקסמים מהבלתי יאומן. במיוחד כאשר הוא חוצה מהבלתי יאומן לעולם האמיתי. כבלי High-End Edition איכותיים HDMI ™ מייצגים את השאיפה להפוך דינוזאורים, הוביטים וחייזרים ליצורים חיים ונושמים. הכבלים משיגים את התוצאה הודות לקצב העברת נתונים מדהים של עד 48 Gbps, וסוללים את הדרך אל העתיד.

HDMI כבל זויתי 3 מטר

HDMI כבל זויתי 3 מטר
HDMI כבל זויתי 3 מטר

55.00

כבל HDMI  בעל ראשים זויתיים 90° תומך בתלת מימד מצופה זהב באורך 3 מטר. חיבור: HDMI ™ Plug קצב העברת נתונים: 10,2 ג”ב אורך: 3 מטר תואם HDTV מקס. רזולוציה: 1080 עמ ‘ צבע: שחור.

כבל HDMI מוזהב 1.5 מטר

55.00

כבל HDMI מוזהב באורך 1.5 מטר רזולוציה מקסימאלית: 4096X2160 פיקסלים תקן:1.4.

HDMI כבל 2 מטר

99.00

כבל HDMI איכותי שטוח באורך 2 מטר, מחברים מוזהבים מהירות העברת מידע מקסימאלית : 10Gbis/s כבל תומך העברת תלת מימד + Ethernet תקן: 1.4. אורך 2 מטר.

העולם בו אנו חיים הוא עולם בעל בחדות גבוהה וכדי להנות מהתמונות הטובות ביותר, מומלץ להשתמש בציוד הטוב ביותר – כולל הכבלים המחברים את מערכת הבידור. שני החיבורים הנפוצים ביותר לוידאו HD הם Component ו-HDMI. שניהם פועלים היטב, אך מביניהם, עדיף לבחור בכבל HDMI. מדובר בכבל יחיד לחיבור שמע ווידאו המספק איכות תמונה מעולה, שמע היקפי, תמיכה בתלת-ממד ועוד, מול כבלים מרובים המשתמשים בחיבורי Component.

כבל HDMI הפך להיות הממשק הרשמי של מסכי פלזמה, LCD, LED נגני Blu-rayומכשירי קולנוע ביתי שונים

פורמט ה- HDMI – High Definition Multimedia Interface, הנשען מבחינה טכנית על פורמט ה-DVI, הפך בשנים האחרונות לפורמט הסטנדרטי עבור מערכות קולנוע ביתי ברזולוציה גבוהה. כבל HDMI ידוע באיכות הווידאו שלו, אך הוא גם מסוגל להעביר שמע ללא צורך בכבלים מרובים. כבל HDMI תומך ב-Dolby TrueHD וב-DTS-HD לקבלת קול של 7.1 ערוצים ושמע ללא אובדן באיכות קולנועית. HDMI 1.4 גם תומך בערוץ החזרת שמע, השולח קול מכוונן הטלוויזיה למקלט. הדבר מאזן השהיות עיבוד של שמע ווידאו בין ההתקנים השונים באופן אוטומטי, כך שהתמונה והקול יהיו מסונכרנים לגמרי.

חשוב לזכור כי HDMI הינו פורמט דיגיטאלי. משמע, המידע עובר בו כרצף של ערכי “0” ו-“1”. כיום, כאשר חלק גדול ממקורות הוידיאו והאודיו שומר את המידע המרכיב את התמונה בה רוצים לצפות או את הסאונד אותו מעוניינים לשמוע באופן דיגיטאלי וכאשר רוב אמצעי הצפייה (מקרנים, מסכים שטוחים וכו’) הינם דיגיטאליים קיים יתרון גדול לשימוש בפורמט דיגיטאלי לשם העברת המידע, דבר שחוסך המרות שונות במערכת.

כבל HDMI משמש להעברת אותות ע”ג הכבל עצמו בטכנולוגיה הנקראת TDMS – Transition Minimized Differential Signaling. אחד מהמאפיינים של טכנולוגיה זו הוא קצבי שידור גבוהים מאוד על הכבלים. בשל כך, השידור חשוף יחסית להפרעות והנחתות ומכאן שאורך הכבלים המקסימאלי בהם אנחנו יכולים להשתמש קצר יחסית (עד 15 מטרים. עם זאת, קיימים פתרונות לאורכים ארוכים יותר).

התקן החדש HDMI-2.1 הוכרז באופן רישמי

  • התקן העדכני ביותר לכבלי HDMI הנו HDMI 2.1 המסוגל להעביר סיגנל בקצב של 48Gbps התמוך בתמונה עד 8K
  • LLC – הגוף האחראי על תקינה, רישוי ומאפיינים של ממשק מולטימדיה ב- (High Definition (HDMI, הכריז לאחרונה על המאפיינים אשר יכללו בתקן החדש HDMI 1.4. תקן זה של כבל HDMI כולל בין יתר המאפיינים המתקדמים, יכולות רשת עם חיבור Ethernet ויכלול גם ערוץ אודיו חוזר על מנת לאפשר חיבור אודיו upstream דרך כבל HDMI.
  • כבל HDMI בעל תקן 1.4 מספק תמיכה ברזולוציות גבוהות התקן החדש יאפשר למוצרי HDMI תמיכה ברזולוציות HD גבוהות פי 4 מרזולוצית 1080p. תמיכה ברזולוציה של 4000 על 2000 יאפשר לממשק ה-HDMI להציג תוכן באותה רמה של בתי קולנוע דיגיטלים. פורמטים נתמכים: – 3840×2160 24Hz/25Hz/30Hz – 4096×2160 24Hz.
  • תמיכה מורחבת במגוון צבעים תקן HDMI העכשווי תומך במגוון צבעים, בהתאמה למצלמות דיגיטליות. תקינה חדשה זו תכלול תמיכה ב- sYCC601, Adobe RGB, AdobeYCC601 אביזרי תצוגה אשר תומכים בחיבור כבל HDMI יוכלו להציג כעת צבעים חיים ואמיתיים יותר, כאשר יחוברו למצלמה דיגיטלית.

לייעוץ מקצועי, מחירים מעודכנים, מבצעים, המלצות ופרטים נוספים, פנו אל המומחים למערכות אודיו וידאו בישראל – צוות סראונד סאונד, טלפון 050-7958164[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

מחפשים ציוד מדיה לבית או לעסק?

הגעתם למקום הנכון. צרו איתנו קשר לפרטים נוספים

מי אנחנו

סראונד סאונד | חנות היבואן | מערכות קולנוע ביתי וסטריאו לבית.  שירותי ייעוץ, הדגמה בחנות והתקנה מקצועיים.

מאמרים אחרונים